کد خبر : 2964
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹
-

تئاتر فرانسه پایان یافت!

تئاتر فرانسه پایان یافت!

به گزارش بوشهر‌نیوز، آمریکا در مدت گذشته تحریم‌های جدیدی را علیه جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد. بر اساس بیانیه وزارت خزانه‌داری، شرکت‌های کشتی‌رانی و نفتی و تعدادی نفتکش، به فهرست تحریم‌ها علیه ایران اضافه شده‌اند. این اقدام ظالمانه و منفعلانه آمریکا در زمانی رخ داد که مکرون و دولت فرانسه در حال فریب و مکر

به گزارش بوشهر‌نیوز، آمریکا در مدت گذشته تحریم‌های جدیدی را علیه جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد.

بر اساس بیانیه وزارت خزانه‌داری، شرکت‌های کشتی‌رانی و نفتی و تعدادی نفتکش، به فهرست تحریم‌ها علیه ایران اضافه شده‌اند.

این اقدام ظالمانه و منفعلانه آمریکا در زمانی رخ داد که مکرون و دولت فرانسه در حال فریب و مکر و حیله بودند و با دروغ‌های خود، برداشتن محدود تحریم های نفتی را نشان می داد.

این اقدام به نمایش و تئاتر فریبکارانه اما بدون نتیجه فرانسه پایان داد و دیگر حرفی را برای گفتن باقی نگذاشت، این اتفاق در اوج میانجیگری فرانسه رخ داد.

این نمایش فرانسوی‌ها با آمد و شد چند باره ظرفیت و عراقچی به پاریس همراه بود و تا جایی پیش رفت که وسوسه ملاقات روحانی با ترامپ هم زمزمه شد.

باید دانست رفتار آمریکای مستکبر و خودخواه، مبتنی بر رفتار جدی و مقتدرانه یا ذلیلانه و منفعلانه ما است که از سوی ما می‌بیند.

اگر کارگزاران ما بی گدار به آب بزنند و برای ملاقات با ترامپ اعلام آمادگی کنند و خود را نیازمند به آن بدانند، پیام ضعف به آنها مخابره خواهد شد و با پررویی کامل طلبکار می‌شوند.

اما زمانی که پهپاد متجاوز او نشانه گرفته و سرنگون شود، چون متوجه اراده قاطع و اقتدار کامل می‌شود، درجا میزند و احساس ضعف و شکست به خود می‌گیرد.

اقدام متقابل برجامی و فرابرجامی تنها زبانی است که دشمن و حریف آن را می فهمد و توقف همه تعهدات برجامی بدون اعلام خروج از آن و تدارک مضیقه های متقابل در مقابل ترانزیت نفت بهترین اقدام در این زمینه است.

امروز مسؤولان و کارگزاران ما باید دیگر اعتماد به غرب و دلخوشی خود به وعده و وعیدهای آنها را کنار بگذارند و همانند ملت رو به مقاومت و اقتدار آورند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان