کد خبر : 2973
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵
-

سفر عاشورایی سالاری با چاشنی خدمت به مردم

سفر عاشورایی سالاری با چاشنی خدمت به مردم

به گزارش بوشهر‌نیوز ، دکتر مصطفی سالاری از جمله مسؤولان و مدیران کارآمد، توانا، متخصص و مردمی استان بوشهر است، جوانی که با ابتکار عمل و تلاش وافر خود ، به جایگاه بالای مدیریتی در سطح کشور رسید. وی که اهل دشتستان است و همچنین استانداری استان بوشهر و گیلان را در کارنامه خود دارد و

به گزارش بوشهر‌نیوز ، دکتر مصطفی سالاری از جمله مسؤولان و مدیران کارآمد، توانا، متخصص و مردمی استان بوشهر است، جوانی که با ابتکار عمل و تلاش وافر خود ، به جایگاه بالای مدیریتی در سطح کشور رسید.

وی که اهل دشتستان است و همچنین استانداری استان بوشهر و گیلان را در کارنامه خود دارد و اکنون ریاست سازمان تامین اجتماعی کشور را به عهده دارد، هیچگاه زادگاه خود را فراموش نکرده است.

دکتر سالاری برای شرکت در مراسم عزاداری و سوگواری تاسوعا و عاشورا به دشتستان سفر و با مردم ولایی و شهید پرور زادگاه خود، دیدار کرد.

اما این سفر حاوی یک نکته بسیار ظریف و مهمی بود و آن نکته این است که اگرچه این سفر در خارج از ماموریت کاری بود، اما در آن اتفاقات خوب و مفیدی برای دشتستان صورت گرفت.

سالاری این سفر عاشورایی خود را عجین با خدمت به مردم کرد، وی در جریان این سفر خود از بیمارستان تامین اجتماعی و دیگر مراکز تحت مدیریت خود در این منطقه بازدیدی را انجام داد و در نهایت دستور گسترش همه جانبه ی این بیمارستان و حل مشکلات دیگر مراکز را صادر کرد.

رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور با این دستور صریح خود تاکید کرد که باید خدمت به مردم در اولویت کارها باشد و یکی از ارکان تکیه بر حماسه عاشورا و مکتب حسین بن علی(ع)، خدمت به خلق‌الله است.

متاسفانه برخی از مسؤولان که به مناصب و جایگاه‌های ملی می‌رسند، به طور کل زادگاه خود را فراموش می‌کنند و دیگر کاری به همشهریان خود ندارند و حتی اگر پس از مدتی به زادگاه خود سفر می‌کنند هیچ اثر مبارکی از خود به جا نمی‌گذارند.

اما دکتر مصطفی سالاری این قاعده را بر هم زد و ثابت کرد که در هر کجای بدنه در تراز مدیریتی باشد، هیچگاه مردمِ زادگاه خود را فراموش نمی‌کند و از هر فرصتی برای خدمت به همشهریان خود استفاده می‌کند.

این دیدگاه مبتکرانه و مردم‌داری سالاری، باعث شده است که در نزد مردم استان بوشهر به ویژه دشتستان از جایگاه بالا و محبوبیت‌ ویژه‌ای برخوردار باشد.

باید این نوع اقدام و رفتار فراگیر شود، رفتاری که مبتنی بر قدردانی از مردم و همشهریان است، باید سالاری‌ها در کشور تکثیر شوند تا مردم به ویژه مردم مناطق محروم نسبت به مسؤولان خود امیدوار بمانند.

شایسته است سایر مسؤولان کشوری که در فرصت‌های مختلف به زادگاه‌ خود سفر می‌کنند، سفر آنها منشاء خیر و برکت باشد و نه فقط صرفا حضور در یک مراسم عزاداری!

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان