کد خبر : 2980
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
-

برای چندمین بار روی داد؛

تغییر مدیرکلی دیگر و بازهم اتهاماتی به خدری

تغییر مدیرکلی دیگر و بازهم اتهاماتی به خدری
بوشهرنیوز: باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی روی خواهد داد و آیا علی رغم شبهات و مسایل مطرح شده در شبکه های مجازی علیه خدری این تغییرات انجام خواهد گرفت یا این که فعلا مدیریت ارشد استان بوشهر به دلیل حاشیه های ایجادشده مانع از این جابجایی ها خواهد شد؟؛

به گزارش بوشهرنیوز؛ خبر می رسد حمیدرضا پناه، مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان بوشهر به زودی جای خود را به یکی از معاونینش یعنی مصدق کشاورزی خواهد داد.

از پناه به عنوان مدیرکل پیشنهادی اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی در یکی از استان های مرکزی کشور نام برده می شود.

البته شنیده ها حاکیست وی با حمایت خدری و یکی از نمایندگان استان موردنظر به این استان مرکزی کشور خواهد رفت تا به گفته برخی از فعالان اجتماعی و سیاسی کشاورزی با پشتیبانی خدری در استان بوشهر به مدیرکلی برسد.

اگر چنین باشد باید گفت انتصابات در استان بوشهر بیش از مدیریت ارشد استان به دست نمایندگان افتاده زیرا در حال حاضر در جنوب استان بوشهر بسیاری بر این عقیده اند اکثر انتصابات با درخواست سکینه الماسی، نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه صورت گرفته تا نظر خانم نماینده جلب شود.

همچنین در تغییر یونس خسروانی، مدیرکل سابق تامین اجتماعی استان بوشهر نیز تنش های بسیاری در این سازمان و فضای مجازی به وجود آمد و بسیاری بر این عقیده بودند که خسروانی به دلیل درگیری و تنش با خدری از مدیرکلی برکنار شد.

حاشیه هایی که باعث واکنش خدری گردید و وی اعلام کرد که با خسروانی مشکلی نداشته و انتصابات برعهده مدیریت ارشد استان بوشهر است.

اکنون اما بازهم برخی وی را متهم می کنند که در حال دخالت در یکی دیگر از انتصابات استان بوشهر است تا بتواند با انتقال پناه به یکی از استان های مرکزی، کشاورزی از مدیران نزدیک به خود را به مدیرکلی برساند.

باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی روی خواهد داد و آیا علی رغم شبهات و مسایل مطرح شده در شبکه های مجازی علیه خدری این تغییرات انجام خواهد گرفت یا این که فعلا مدیریت ارشد استان بوشهر به دلیل حاشیه های ایجادشده مانع از این جابجایی ها خواهد شد؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان