کد خبر : 3037
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷
-

زبان مقاومت یا زبان تعامل؟؛

چرا باید گام سوم کاهش تعهدات برجامی با صلابت برداشته شود

چرا باید گام سوم کاهش تعهدات برجامی با صلابت برداشته شود
بوشهرنیوز: مسؤولان بدانند که دشمن از مقاومت و ایستادگی ملت ما هراس دارد، هر زمانی که از درِ مقاومت وارد شدیم به پیروزی رسیدیم و هر زمانی که درِ مذاکره و گفت‌و‌گو و تعامل با شیطان بزرگ گشوده شد، در پی آن به خسران رسیدیم.؛

به گزارش بوشهر‌نیوز، بر اساس تحلیل‌های صورت گرفته در رسانه‌های غربی، علت این همه فشار روزافزون به جمهوری اسلامی ایران این است که دشمنان واکنش متناسبی را از سوی ایران نمی‌بینند.

البته این مسئله از زبان خودِ دشمنان و معاندان من جمله وزیر امور خارجه آمریکا نیز صادر شده است که ایران به دلیل اینکه پاسخ مثبتی ندارد و یا از خود نشان نمی‌دهد ما به او فشار می‌آوریم.

در واقع آن چه که باعث شد آمریکا و اروپا بر علیه ایران اقداماتی را انجام دهند و در فرصت‌های مختلف زهر خود را بریزند، عدم اقدام متقابل بود.

اما اکنون جمهوری اسلامی ایران وارد فاز جدیدی از مقاومت شده است، فازی که تمام معادله‌ها را بهم ریخته و نقشه‌های زیادی را نقش بر آب کرده است.

با سرنگونی پهپاد آمریکایی و وارد کردن ذلت به شیطان بزرگ، با توقیف چندین نفتکش انگلیسی و تحقیر این کشور خبیث و تفرقه افکن و همچنین به سمت و سوی کاهش تعهدات برجامی رفتن، باعث شد که دنیا و منطقه به فضای دیگر کشیده شود و از طرفی دیگر آمریکا و اعوان و انصارش به انفعال کشیده شوند.

این مسئله بیانگر این است که دشمن نظام مقدس اسلامی که دشمن استقلال، آزادی و انسانیت است، زبان مذاکره و تعامل و گفت‌و‌گو را نمی‌فهمد.

دشمن فقط متوجه یک زبان می‌شود و آن هم زبان مقاومت و ایستادگی است و دقیقا منافع جمهوری اسلامی ایران فقط از این مسیر حاصل می‌شود.

بر همین استدلال، گام سوم کاهش تعهدات برجامی باید مهمتر از گام اول و دوم باشد چرا که با این کاهش‌ها به دنبال بازگرداندن عزت جمهوری اسلامی هستیم.

مسؤولان بدانند که دشمن از مقاومت و ایستادگی ملت ما هراس دارد، هر زمانی که از درِ مقاومت وارد شدیم به پیروزی رسیدیم و هر زمانی که درِ مذاکره و گفت‌و‌گو و تعامل با شیطان بزرگ گشوده شد، در پی آن به خسران رسیدیم.

البته ملت همواره از مسؤولان مقاوم و سخت‌کوش خود حمایت می‌کند، اساسا انقلاب اسلامی برگرفته از مقاومت و ایستادگی ملت بود که این مقاومت باعث شد در وهله اول رژیم ۲۵۰۰ ساله ستم‌شاهی به زباله‌دان تاریخ بپیوندد و از طرفی دیگر استکبار جهانی ذلیل و کوچک شمرده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان