کد خبر : 3040
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۸
-

در کنگان مطرح شد؛

چرا استاندار بوشهر در تغییر فرمانداران عجله کرد؟

چرا استاندار بوشهر در تغییر فرمانداران عجله کرد؟
بوشهرنیوز: استاندار بوشهر گفت: شروع مهرماه و هفته دفاع مقدس و همچنین انتخابات، از دلایلی بودند که در تغییر فرمانداران عجله کرده‌ایم‌.؛
به گزارش بوشهرنیوز؛ عبدالکریم گراوند در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کنگان، با تبریک هفته دفاع مقدس و شروع سال تحصیلی جدید، اظهار داشت: تعامل اعضای شورای تامین و روحانیت شهرستان و مدیران دستگاه‌های اجرایی کنگان شایسته تقدیر و تشکر است.
استاندار بوشهر با بیان اینکه تغییر در ارزیابی‌های ما به این نتیجه رسید، افزود: شروع مهرماه و هفته دفاع مقدس و همچنین انتخابات، از دلایلی بودند که در تغییر فرمانداران عجله کرده‌ایم‌، زیرا فرمانداران باید  راهی دوره  آموزشی شوند.

 

وی ادامه داد: تغییرات فرمانداران به دلیل شرایطی است که در آن قرار داریم و در ارتقای فرماندار کنگان تصمیم گرفته‌ام، ایشان را به عنوان فرماندار دشتستان منصوب کنم.

 

گراوند با اعلام اینکه بزرگترین سرمایه ما همدلی و برادری است، عنوان کرد: در این شرایط سخت جمهوری اسلامی، نیاز داریم که در کنار هم باشیم و بزرگترین سرمایه ما خدمت به مردم است.

 

وی یادآور شد: فلسفه خدمت در کلام شیوای رهبر معظم انقلاب می‌بینیم که می‌فرمایند من را خادم بفرمایید.

 

استاندار بوشهر افزود: فرماندار سابق گناوه را به عنوان یک نیروی تلاشگر رسما به سمت فرمانداری کنگان معرفی می‌کنم.

 

وی بیان داشت: از مدیران شورای تامین، شوراهای شهر و روستا و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان می‌خواهم تعامل خود را با فرماندار جدید همچون فرماندار سابق تقویت کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

احمد جمعه , 29 شهریور 1398 - 17:27

در انتخاب و انتصاب فرمانداران اخیر بیشتر اهداف انتخاباتی پیش رو مربوط به مجلس شورای اسلامی مورد نظر بوده است. انتخاباتی که توسط برخی از سیاسیون صاحب منصبِ استان مهندسی شده و اقدامات مهندسی آن کمی زودهنگام به اجرا گذاشته شده است.برنامه‌ای که مد نظر سیاسیون می باشدیکی از نمایندگان دائم الدخیل استان از خروجی‌های انتخابات نخواهد بود و البته موردی دیگر از نمایندگان کنونی نیز مورد حمایت برخی از سیاسیون صاحب منصب قرار گرفته و مقرر گردیده است که به هر طریق ممکن از منتخبین باشد. امیدوار است نماینده مرکز استان با نگاهی عمیق و عملکردی متفکرانه به حذف بیش از پیش کارشناسان بومی نپرداخته و با حمایت از آنان دست یاری و حمایتی آن‌ها را به سمت خود جلب کرده و بفشاردتا شاید امیدی به گذر از این مشکل پیدا گردد .

آخرین اخبار

ایران و جهان