کد خبر : 3056
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷
-

فصل‌ الخطاب !

فصل‌ الخطاب !

به گزارش بوشهرنیوز، مدت‌ها است که دولتمردان آمریکایی در خارج از کشور درخواست مذاکره با مقامات جمهوری اسلامی ایران را دارند و در کنار تهدید و تنش‌های خود هر یک مدت به صورت مستقیم و غیرمستقیم این درخواست خود را عنوان می‌کنند. البته برخی نیز در داخل همصدای با این افراد شدند و جوری القا

به گزارش بوشهرنیوز، مدت‌ها است که دولتمردان آمریکایی در خارج از کشور درخواست مذاکره با مقامات جمهوری اسلامی ایران را دارند و در کنار تهدید و تنش‌های خود هر یک مدت به صورت مستقیم و غیرمستقیم این درخواست خود را عنوان می‌کنند.

البته برخی نیز در داخل همصدای با این افراد شدند و جوری القا می‌کنند که تمام مشکلات کنونی ما به دلیل عدم ارتباط و مذاکره با آمریکا است که اگر این امر تحقق پیدا کند، مشکلات حل خواهد شد.

امروز امروز رهبر معظم انقلاب برای چندمین بار به این حرف‌ها و استدلال‌های واهی و بعضا مغلطه‌آمیز پاسخ محکمی دادند و در واقع به عنوان فصل‌الخطاب مذاکره با آمریکا را به صورت مطلق منع نمودند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای امروز با صراحت کامل و به عنوان فصل‌الخطاب فرمودند: «سیاست فشار حداکثری در مقابل ملت ایران پشیزی ارزش ندارد و همه مسؤولان جمهوری اسلامی یک‌صدا معتقدند با آمریکا در هیچ سطحی مذاکره نخواهد شد».

این کلام از این جهت است که پشت این زمزمه های مذاکره مجدد، تحمیل خواسته‌های گستاخانه وجود دارد که جمهوری اسلامی که به تعبیر رهبری، جمهوری عزت است هرگز زیربار این ذلت و خواری نخواهد رفت.

همه دولتمردان باید دقت کنند که سرشان کلاه نرود یا در دیدارهای مختلف و متنوع فریب نخورند، چرا که دشمن به دنبال این است که و لو به صورت تصادفی دیداری میان مقامات آمریکایی و ایرانی صورت بگیرد.

آمریکا برای اینکه نشان دهد که سیاست فشار حداکثری تاثیر دارد، نیازمند مذاکره با جمهوری اسلامی ایران است و از هر فرصتی به صورت مستقیم و غیرمستقیم استفاده می‌کند.

به همین علت دولتمردان ما به ویژه وزیر امور خارجه باید دقت خود را در ملاقات‌ها و دیدارها و مصاحبه‌ها و گفت‌و‌گوها بالا ببرند تا کلاهی بر سرشان گذاشته نشود.

مذاکره با آمریکا به تعبیر رهبر معظم انقلاب به معنای تحمیل خواسته‌های آنان بر جمهوری اسلامی و نمایش موفقیت سیاست فشار حداکثری آمریکا است.

البته که ملت مقاوم و مبارز ایران هیچگاه ذلت را به عزت ترجیح نمی‌دهد و برای رسیدن به اقتدار و شکوه هر چه تمام‌تر در مقابل آمریکا، سیاست مقاومت را مدنظر قرار داده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان