کد خبر : 3058
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳
-

تلاش جریان وابسته به غرب برای حذف فرهنگ شهادت

تلاش جریان وابسته به غرب برای حذف فرهنگ شهادت
بوشهرنیوز: مجموعه‌ها، پایگاه‌ها، افراد و ستادها باید بدانند که در مقابل این جریان باید آتش به اختیار عمل کرد. امروز آتش به اختیاری در برابر این جریان برگزاری یادواره‌های شهدا، مجالس شهدا، شبی با شهدا، زیارت دسته جمعی مزار شهدا، انتشار مقاله، انشاء،نشریه، ویژه‌نامه، کتاب و هر محصول فرهنگی در قالب شهید و شهادت است.؛

به گزارش بوشهر‌نیوز، حذف تدریجی و دنباله‌دار فرهنگ ایثار و شهادت، بخشی از برنامه‌های چندساله جریان وابسته به غرب و لیبرال‌ها است.

متاسفانه خبرهای از استان‌های مختلف در روزهای گذشته در فضای مجازی منتشر شد که برخی از شهرداری ها نسبت به حذف نام شهیدان از معابر و خیابان‌ها اقدام کرده‌اند.

بدون شک در جمهوری اسلامی ایران، این اقدام در تضاد با ارزش‌ها و آرمان‌ها است و باید گفت که اگر عالمانه باشد، خیانت به انقلاب اسلامی است.

هر مسوولی که در هر شهری این اقدام را کرده است باید به خاطر اقدام علیه انقلاب و آرمان‌های انقلاب در اسرع وقت برکنار شود.

حذف نام شهید یعنی کج‌دهنی به آرمان‌ها و وطن فروشی محض، این وطن فروشی و خیانت به ارزش‌ها و آرمان‌های برخی از مسؤولان لیبرالی به حدی رسیده است که در روز روشن دستور می‌دهند عنوان شهید از تابلوها حذف شود.

همه کشورهای جهان نسبت به فداکاران و حماسه سازان خود غیرت و حساسیت به خرج می‌دهد و از هر فرصت برای تکریم و ارج نهادن به ایثار آنها استفاده می‌کنند اما در جمهوری اسلامی برخی از مسؤولان ضد انقلاب، به دنبال تضعیف ارزش شهید و شهادت هستند.

مجموعه‌ها، پایگاه‌ها، افراد و ستادها باید بدانند که در مقابل این جریان باید آتش به اختیار عمل کرد. امروز آتش به اختیاری در برابر این جریان برگزاری یادواره‌های شهدا، مجالس شهدا، شبی با شهدا، زیارت دسته جمعی مزار شهدا، انتشار مقاله، انشاء،نشریه، ویژه‌نامه، کتاب و هر محصول فرهنگی در قالب شهید و شهادت است.

تا زمانی که نام و رسم عاشورا و سیدالشهدا(ع) زنده است، شهادت و ایثار و جانفشانی نیز رواج خواهد داشت که همه عاشورائیان راه را با نور طی می‌کنند.

مقام معظم رهبری همواره بر زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا تاکید نموده‌اند، ایشان در بیانی فرمودند:زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا، کمتر از شهادت نیست.

این اقدام زشت برخی مسؤولان اگر آگاهانه باشد به منزله خیانت است و مدعی العموم باید به عنوان شخص مسؤول در رابطه با این هنجارشکنی‌ها اقدام مقتدرانه‌ای از خود نشان دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان