کد خبر : 3073
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶
-

امروز اعلام شد؛

سعادت؛ مخالفِ شفافیت آرای نمایندگان

سعادت؛ مخالفِ شفافیت آرای نمایندگان
بوشهرنیوز: ظاهرا محمد باقر سعادت اعلام کرده که شفاف سازی خوب است ولی شفافیت آرا نمایندگان را قبول ندارم.؛

به گزارش بوشهرنیوز؛ صبح امروز یکی از خبرگزاری کشوری لیست نمایندگان موافق و مخالف شفافیت آرا را منتشر کرد.

 

در این لیست از ۲۹۰ نماینده مجلس شورای اسلامی، ۲۲۷ نفر موافق، ۱۴ نفر مخالف و دو نفر درباره شفافیت آرا نظر ممتنع داشتند و البته برخی نیز حاضر به اعلام نظر خود نشده و جواب سئوال درباره شفافیت را به گونه‌ای دیگری دادند.

 

در لیست ارایه شده سه نماینده استان بوشهر یعنی خدری، شهریاری و الماسی با طرح شفافیت آرای نمایندگان موافقت کردند اما سعادت، نماینده دشتستان نظر مخالف خود را اعلام کرده است.

 

ظاهرا محمد باقر سعادت اعلام کرده که شفاف سازی خوب است ولی شفافیت آرا نمایندگان را قبول ندارم.

 

گزارش های دریافتی حاکیست از ۲۹۰ نماینده دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ۲۲۷ نفر اعلام کردند موافق طرح شفافیت آرای نمایندگان هستند، ۱۴ نفر مخالفت خود را با این طرح اعلام کردند و دو نماینده نیز گفتند که رایشان ممتنع است.

 

همچنین بعد از چند روز تماس و پیگیری به دلیل عدم پاسخگویی تلفن همراه، امکان اخذنظر ۳۳ نماینده نیز فراهم نشد. گفته می شود دو نماینده پس از اطلاع از سوال، تماس را قطع کردند و به دلیل خاموش بودن تلفن همراه سه نفر از نمایندگان، امکان اخذنظر آنها فراهم نشد.

 

البته یک نماینده اعلام کرد وقت پاسخ به این سوال را ندارد. دو نماینده اعلام کردند ترجیح می‌دهند در این باره اظهار نظر نکنند. یک نماینده هم اعلام کرد سوال شما پوپولیستی است.

 

همچنین یک نماینده بعد از شنیدن سوال اعلام کرد بعدا تماس بگیرید. یک نماینده هم که به رحمت ایزدی رفته است (مرتضی صفاری نطنزی) و یک نماینده هم عضو حقوقدان شورای نگهبان شده است (محمد دهقان).

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان