کد خبر : 3081
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱
-

هدیه نتانیاهو به ترامپ!

هدیه نتانیاهو به ترامپ!
بوشهرنیوز: اما نتایج اولیه انتخابات رژیم صهیونیستی بر خلاف این سعی و کوشش نتانیاهو است، طبق نتایج اولیه انتخابات، موقعیت حزب وی به شدت به عقب رفته تا حدودی که در آستانه شکست است.؛

به گزارش بوشهر‌نیوز، عبرتی که دشمنان احمق انقلاب اسلامی و دشمنان آزادگی و عزت و اقتدار به یکدیگر هدیه می‌دهند اما چه سود که فایده‌ای ندارد!

یکی از علت‌های تحرکات نظامی بنیامین نتانیاهو ظرف چند ماه اخیر علیه سوریه، لبنان و غزه برای قدرت‌نمایی و جلب و جذب افکار عمومی در آستانه انتخابات است.

گفته می‌شود که نتانیاهو با این اقدامات پوشالی خود سعی دارد که بر شکست‌های اخیر خود سرپوشی بگذارد و آراء جامعه عمومی صهیونیست‌ها را به سبد خود بازگرداند.

اما نتایج اولیه انتخابات رژیم صهیونیستی بر خلاف این سعی و کوشش نتانیاهو است، طبق نتایج اولیه انتخابات، موقعیت حزب وی به شدت به عقب رفته تا حدودی که در آستانه شکست است.

این آمار بیانگر این مطلب است که ضربات مهلک و غافلگیر کننده جهاد اسلامی، حماس و حزب‌الله در ماه‌های گذشته، تاثیر مهمی در کاهش و سقوط جایگاه نتانیاهو در میان جامعه عمومی صهیونیست‌ها داشته و این نشان‌دهنده پیروزی جریان مقاومت در مقابل استکبار و زورگویان است.

خبرگزاری آسوشیتدپرس، ساعتی قبل نسبت به موضوع کاهش موقعیتی بنیامین نتانیاهو واکنش نشان داد.

این خبرگزاری نوشت:« آینده سیاسی نتانیاهو با تردید رو به رو شد نخست‌وزیر اسرائیل و متحدان تندروی او موفق به کسب اکثریت پارلمان نشدند».

همچنین خبرگزاری اردن به نقل از یک کارشناس عرب اسراییلی تاکید کرد «دوره نتانیاهو به سر آمد و توافق قرن هم با او به پایان رسیده است».

این موضع نتانیاهو عبرتی است برای دیگر مستکبران ذلیل که قصد خودکشی دارند، این جماعت باید بدانند که جسارت و درگیری نظام با محور مقاومت به سود آنها نخواهد بود و در نهایت به چاه ویلی تبدیل خواهد شد که در آن دفن می‌شوند.

ترامپ نیز اکنون به استقبال انتخابات در آمریکا می‌رود، به اعتقاد کارشناسان میزان محبوبیت وی با توجه به شکست‌های مکرر در منطقه کاهش یافته و باید بداند که نتانیاهو برای او عبرتی ملموس است.

رییس جمهور آمریکا بهتر از هر کس می‌داند کمترین درگیری نظامی در منطقه، نسخه او را می‌پیچد بر همین اساس بعید است که این رییس جمهور تاجر مرتکب چنین حماقت و نادانی شود مگر اینکه عقل خود را از دست بدهد!

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان