کد خبر : 3110
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۸ - ۹:۲۲
-

فشار امروز دشمن برای مذاکره، نتیجه مقاومت دیروز است

فشار امروز دشمن برای مذاکره، نتیجه مقاومت دیروز است
بوشهرنیوز: عزت، اقتدار، عظمت و بزرگی و شکوه امروز جمهوری اسلامی ایران حاصل آن مقاومت و ایستادگی و فداکاری و ایثار و مردانگی مردان بزرگ الهی در جبهه‌های حق علیه باطل است.؛

به گزارش بوشهر‌نیوز، این روزها در هفته دفاع مقدس قرار داریم، دفاعی تمام عیار در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح و حمایت شده از شرق و غرب!

صدام با حمایت استکبار جهانی علیه ملت ایران جنگی را به پا کرد، گرچه در ظاهر این حمله به مرز جغرافیایی کشور بود اما در اصل و باطن حمله و جنگ علیه انقلاب اسلامی و هویت شیعه بود.

با پیروزی انقلاب اسلامی، دشمن شکوه فرعونی خود را از دست داد، شکوهی که با تبر اسماعیلی منهدم شد و دیگر به حاشیه و انزوا کشیده شد به حدی که بیش از ۴۰ سال است که علیه انقلاب در حال مکر و حیله و دسیسه هستند.

بر همین اساس دشمن و استکبار جهانی همان اوایل از حقیقت انقلاب باخبر شد و عظمت و تعالی و نمود این نهضت خمینی را درک کرد، به همین دلیل با یک هجمه سنگین جهانی و با رهبری صدام سعی در نابودی این انقلاب داشت.

دشمن اما غافل بود چرا که حدس نمی‌زد آن جوانان انقلابی و جهادی که رژیم ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را به زمین زد، قادر است صدام و حامیانش را به زانو درآورد.

هشت سال جنگ تحمیلی تبدیل به تاریخی عظیم و بی‌نظیر برای ملت ایران شد، حادثه‌ای که تا دنیا، دنیا است محل الگو مقاومت و آزادگان جهان بشریت در مقابل ظلم ظالمان و معاندان است.

با دوری از سیاسی‌بازی، شناخت دشمن، درک درست از واقعیت و پیروی از ولی‌فقیه، دفاع مقدس تبدیل به دوران طلایی شد که ملت ایران را کمک کرد ۴۰ سال مقاوم روی پای خود بایستد.

عزت، اقتدار، عظمت و بزرگی و شکوه امروز جمهوری اسلامی ایران حاصل آن مقاومت و ایستادگی و فداکاری و ایثار و مردانگی مردان بزرگ الهی در جبهه‌های حق علیه باطل است.

امروز جمهوری اسلامی ایران به درجه‌ای از اقتدار و عزت رسیده است که دشمن برای مذاکره و گفت و گو با آن دست به التماس درآورده است و این نشان‌دهنده ضعف و زبونی دشمنان مستکبر است.

بدون شک التماس امروز دشمن برای مذاکره نتیجه مقاومت دیروز است، باید قدر این انقلاب مقتدر که حاصل خون هزاران شهید و جانباز و آزاده است را بدانیم و طبق معیارهای اصیل حرکت و قدم برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان