کد خبر : 3131
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰
-

بامداد امروز؛

قطعیِ برق کار دستِ میگوکارانِ دلواری داد

قطعیِ برق کار دستِ میگوکارانِ دلواری داد
بوشهرنیوز: اکنون باید منتظر ماند و دید خسارت ها توسط مسئولین مربوطه به چه میزان اعلام خواهد شد؟؛

به گزارش بوشهرنیوز؛ به دلیل قطع برق و از کار افتادن دستگاه های هواده در استخرهای پرورش میگوی سایت دو دلوار گفته می شود میگوهای این استخرها به طور کامل از بین رفتند.

 

گزارش های دریافتی حاکیست، قطعی برق  سبب از کار افتادن دستگاه‌های هواده در مزارع پرورشی میگو و از بین رفتن میگوهای پرورشی در دلوار شده است.

 

بخشدار دلوار نیز با تایید این خبر در گفتگو با رسانه ها گفت: به علت رطوبت بالای هوا، شبکه برقرسانی دچار مشکل شد و برق از حدود ساعت ۳ بامداد تا ۷ صبح امروز قطع شد که از کار افتادن دستگاه‌های هواده در مزارع پرورشی و از بین رفتن میگوها را به دنبال داشت.

 

حسن درویشی با بیان اینکه هنوز میزان خسارت‌ها  و تلفات میگوهای پرورشی مشخص نیست خاطر نشان کرد: در حال بررسی میزان تلفات و خسارت‌ها هستیم.

 

گفته می شود قطع برق دستگاه‌های هواده که تامین کننده اکسیژن برای میگو‌های پرورشی هستند دچار اختلال در اکسیژن رسانی به میگو‌ها و از بین رفتن آن‌ها می‌شود.

 

این اتفاق در حالی روی داد که به دلیل شیوع بیماری لکه سفید در برخی مناطق پرورش میگوی استان بوشهر، پرورش دهندگان برای جلوگیری از خسارت های بیشتر در حال برداشت میگو هستند.

 

البته بنا بر اعلام مسئولین بیماری لکه سفید در استخرهای پرورش میگوی دلوار مشاهده نشد اما ظاهرا قطعی برق مشکل دیگری بود که دامن گیر استخرهای پرورش میگوی دلوار شده و خسارت هایی به پرورش دهندگان وارد کرده است.

 

اکنون باید منتظر ماند و دید خسارت ها توسط مسئولین مربوطه به چه میزان اعلام خواهد شد؟

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان