کد خبر : 3141
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۶
-

بیان فساد یا مبارزه با فساد؛ کدام اعتمادآور است؟

بیان فساد یا مبارزه با فساد؛ کدام اعتمادآور است؟
بوشهرنیوز: بدون شک باید گفت که بیان فساد اعتمادآور نیست، بلکه مبارزه با فساد اعتمادآور است، دزد دزد گفتن اعتماد نمی آورد، مبارزه با دزدان اعتماد ایجاد می‌کند.؛

بوشهرنیوز- فضای دشمن پست و مستکبر پس از ناکام ماندن در برابر جمهوری اسلامی ایران و شکست‌های مکرر در مقابل جبهه مقاومت به فضای بسیار پوشالی‌تر از قبل تبدیل شده است.

 

پس از آن که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه در برابر زورگویی‌های آمریکا و اعوان و انصار او ایستادگی کردند، فضای کشور نیز تغییر پیدا کرد.

 

زمانی که پهپاد آمریکایی ساقط شد و نفتکش‌های انگلیسی مکرراً توقیف شد، فضای درونی کشور فضای مقاومت و ایستادگی برابر زورگویان و نه فضای مذاکره شد.

 

دشمن در این صورت بار دیگر رو به عملیات روانی آورد، اعلام فساد و بیان بد سیرتی او، شایعه پراکنی و تهمت زدن به مقامات و مسؤولان برای ناامید کردن و مایوس ساختن مردم به ویژه نسل جدید از اقدامات دشمن در مدت اخیر است.

 

بعضا برخی از مقامات و مسؤولان نیز خواسته یا ناخواسته دشمن را در این هدف نامشروع خود یاری کردند و فقط دم از فساد می‌زدند اما هرگز به معنای واقعه کلمه به دنبال عدالت و مبارزه با فساد نبودند چرا که در این صورت خود یا اطرافیان آنها به خطر می‌افتادند.

 

امروز بدون شک با اقدام جهادی و انقلابی قوه‌قضائیه راهبرد کشور مبارزه با جدیت و اقتدار با مفاسد است‌. نمونه‌های فراوانی که مقتدرانه در مقابل آنها ایستادگی و در برابر برخورد شد.

 

مقام معظم رهبری همواره به مسؤولان تاکید کرده و می‌کنند که باید اصلاح ساختار فسادزا به ساختار فسادزدا صورت بگیرد که در این صورت مردم اجرای عدالت را به وضوح و کمال احساس خواهند کرد.

 

بعضا برخی افراد با حاشیه پراکنی و بیان سخنان موهوم سعی در به حاشیه کشاندن اجرای عدالت و مبارزه با فساد را دارند، گاهی اوقات این افراد تهمت می‌زنند که به فساد به صورت جناحی یا حزبی یا سلیقه‌ای رفتار می‌شود!

 

بدون شک باید گفت که بیان فساد اعتمادآور نیست، بلکه مبارزه با فساد اعتمادآور است، دزد دزد گفتن اعتماد نمی آورد، مبارزه با دزدان اعتماد ایجاد می‌کند.

 

امروز عده‌ای می‌گویند مگر می‌توان با مفسدان و ثروت اندوزان و قدرتمندان مبارزه کرد، باید بگویم که آری می‌شود، این انقلاب ریشه در خون پاک شهدا دارد و خداوند از خون‌ها نمی‌گذرد و ملت ایران هم نمی‌گذارد خون این شهدا پایمال شود.

 

باید دست کسانی که به بیت المال دست درازی کرده‌اند را نه از مچ بلکه از بازو قطع کنند و در اصل این قاطعیت برای جامعه و عامه مردم اعتماد خواهد آورد.

 

مبارزه با فساد از تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری است، البته که امروز نیز پرچم مبارزه با مفاسد در دست ایشان است و قوه‌قضائیه همگام با این سیاست‌ها در حال اقدام انقلابی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان