کد خبر : 3149
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸
-

در جلسه شورا مطرح شد؛

وعده‌های سرخرمن سفر ریاست جمهوری برای گناوه

وعده‌های سرخرمن سفر ریاست جمهوری برای گناوه
بوشهرنیوز: رییس آب و فاضلاب گناوه گفت: متاسفانه پیگیری‌های ما برای جذب بودجه سفرریاست جمهوری به استان بوشهر برای فاضلاب گناوه بی‌نتیجه مانده و طبق صحبت‌ها، گفته‌اند طرحی برای این موضوع نریزید. ؛

به گزارش بوشهرنیوز؛ شب گذشته جلسه شورای شهر گناوه با حضور کلیه اعضا برگزار شد.

 

در ابتدای این جلسه زهرا عرب‌زاده عضو شورای شهر گناوه و رییس پیشین شورای شهر که در زمان ریاست وی خبرنگاران اجازه حضور در جلسات شورا را نداشتند و از حضور چند خبرنگار نیز به جلسات ممانعت بعمل آورده بود، به حضور خبرنگار خبرگزاری فارس در جلسه شورای شهر اعتراض کرد که ماندنی عرب‌زاده رییس جدید شورای شهر گناوه در پاسخ اظهار داشت: ما به دنبال شفافیت هستیم و قبلا هم گفتیم در جلسات علنی شورای شهر که روزهای شنبه و سه‌شنبه برگزار می‌شود حضور خبرنگاران بلامانع است.

 

اعتراض نسبت به شیوه اجرای زیرسازی و آسفالت

در ادامه جلسه شورای شهر گناوه، اهالی کوی جانبازان پشت جهادکشاورزی در جلسه شورا حضور یافتند که اهالی نسبت به شیوه اجرای زیرسازی و آسفالت این خیابان جدید اعتراض داشتند.

 

نماینده معترضین در این جلسه گفت: ما بسیار به دنبال آسفالت این معبر بودیم اما حال به جای آن که گره از مشکلات ما باز شود مشکلی بر مشکلاتمان افزوده شده است.

 

وی ادامه داد: شیب این خیابان طوری ایجاد شده است که آب فاضلاب منازل اکنون در خانه‌های ما وارد شده و با ادامه کار و زیرسازی این خیابان، خانه‌های نوساز ما که مطابق با شیب وجهت خیابان ساخته شده بود به زیر خواهند رفت و خسارت‌هایی به خانه‌های ما وارد خواهد شد و اکنون یک خیابان و دو کوچه درگیر این معضل هستند.

ماندنی عرب‌زاده در پاسخ به اعتراض شهروندان گفت: طبق اظهارات رییس اداره آب و فاضلاب طرح فاضلاب به آن محله نخواهد رفت و تنها راه دفع مانند گذشته است.

 

اقدام غیرکارشناسی و خسارتی که مردم می‌بینند

رییس شورای شهر گناوه افزود: متاسفانه کاری که صورت گرفته غیرکارشناسی بوده است و ضمن تعطیلی کار و جبران خسارت وارده، ما سعی داریم طی یکی دو روز آینده با حضور شورا، شهردار و کارشناس فنی این مشکل را به صورت اساسی حل کنیم تا خسارتی بیش از این به شهروندان آن محله وارد نشود.

 

به نوشته فارس، پس از خروج جمعی از شهروندان معترض از جلسه شورای شهر، مختاری رییس آب و فاضلاب گناوه با حضور در این جلسه اظهار داشت: از اعتبارات دولتی که برای آب و فاضلاب گناوه تصویب شده بود، متاسفانه یک ریال، این اداره دریافتی نداشته است تا بتوانیم خدمات به مردم شهر گناوه بدهیم و گمان نمی‌کنم سال آینده نیز بودجه‌ای بتوانیم از دولت دریافت کنیم.

 

وی گفت: از شورا درخواست می‌کنم به قبوض آب مردم مبلغ حداقلی هر دو ماه یکبار اضافه کند تا بتوانیم همان هزینه را جهت خدمت دهی به مردم استفاده کنیم.

 

فاطمه اسماعیلی عضو شورای شهر گناوه در این رابطه گفت: نگرانی ما این است که یک‌بار اضافی بر مردم و شهروندان گناوه وارد شود و به‌ جای آن‌که کمک مردم باشیم با افزایش هزینه‌ها، کار را سخت‌تر کنیم.

 

وعده‌های سرخرمن در سفر رییس جمهوری

رییس آب و فاضلاب گناوه در پاسخ به سوال یکی دیگر از اعضای شورا در رابطه با مصوبه بودجه طرح توسعه فاضلاب شهر گناوه از سفر حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور به استان بوشهر گفت: متاسفانه پیگیری‌ها برای جذب بودجه بی‌نتیجه مانده و طبق صحبت‌هایی که شده گفته‌اند طرحی برای این موضوع نریزید و روی آن حساب نکنید.

 

در ادامه جلسه مختار شرونی مسؤول کمیسیون املاک شورا ضمن طرح مشکلات بعضی از قراردادهای بسته شده در سالیان گذشته خواستار نظارت بر قراردادهای املاک اجاره‌ای شهرداری که پایان یافته و پیگیری حقوق بیت‌المال در این رابطه شد.

 

گفتنی است در این جلسه مقرر شد با برآورد بهتر در رابطه با طرح افزایش بها آب، در جلسه بعد موضوع طرح توسعه و افزایش بها آب مطرح و تصمیم گیری شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان