کد خبر : 3203
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
-

مقاومت و ایستادگی؛ لازمه کشور در همه امور

مقاومت و ایستادگی؛ لازمه کشور در همه امور
بوشهرنیوز: اساسا اساس همه امور و لازمه کشور در عرصه‌های مختلف مقاومت و ایستادگی است. مسؤولان اگر بدانند این ابزار تا چه مقدار سودمند است، هرگز تن به رهایی این اکسیر پیشرفت نخواهند زد.؛

بوشهرنیوز- امروز برای مقابله با دشمنان پست و مستکبر، تنها راه و البته بهترین راهبرد برای مقابله با پازل آمریکایی و اروپایی علیه ملت ایران راهبرد مقاومت است.

 

هر کجا که ملت ایران در مقابل دشمنان شیاد و حیله‌گر خود از ابزار مقاومت و ایستادگی استفاده کرد، به پیروزی و رشد و موفقیت رسید.

 

و صد البته هر کجا که با هر توجیه و بهانه‌ای عقب‌نشینی کرده و در برابر آنها از در مذاکره و گفت و گو و لبخند استفاده کردیم، چیزی جز شکست به دست نیاوردیم.

 

مسؤولان باید بدانند در مقابل دشمنان پست و مستکبر اگر لحظه‌ای غفلت صورت بگیرد، دشمن صدها قدم به قصد جسارت و توهین جلو می‌آید اما اگر در برابر او از ابزار استقامت بهره‌برداری شود، یقینا دشمن ترسو و ذلیل خواهد شد.

 

لازمه حیات و استمرار انقلاب اسلامی و پیشرفت کشور، استفاده از راهبرد موثر و مفید مقاومت و ایستادگی در برابر زورگویان و زیاده خواهان است.

 

اساسا اساس همه امور و لازمه کشور در عرصه‌های مختلف مقاومت و ایستادگی است. مسؤولان اگر بدانند این ابزار تا چه مقدار سودمند است، هرگز تن به رهایی این اکسیر پیشرفت نخواهند زد.

 

ملت ایران بیش از چهل سال است که با مقاومت جانانه خود و خلق حماسه‌های بی‌شمار و ایثارهای شجاعانه به قله‌های عزت و شکوه رسیده است.

 

این افتخارآفرینی‌ها پدید نیامد جز با ایستادگی و مقاومت. زمانی که دشمن متوجه شد که جمهوری اسلامی اهل تسلیم و ذلیل شدن نیست به دنبال ضربه زدن به این نظام و انقلاب و ملت افتاد.

 

اما ملت سلحشور ایران با رهبری هادیانه امامین انقلاب، در برابر هر توطئه دشمن و مکر و حیله و فریب او ایستادگی کردند و در واقع این مقاومت جانانه باعث شکست خوردن دشمن شد.

 

باید دانست که هزینه ذلت بیش از هزینه عزت و توانمندی است. ملتی که به دست خود ذلیل شود قطعا رو به نابودی خواهد رفت اما ملتی که در برابر دشمنان داخلی و خارجی مقتدرانه رفتار کند، قطعا پیروز هر میدان و عرصه خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان