کد خبر : 3211
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳
-

تربیت نیروی جوان انقلابی و جهادی؛ هدف اردوهای بصیرتیِ طلایه‌داران فردا

تربیت نیروی جوان انقلابی و جهادی؛ هدف اردوهای بصیرتیِ طلایه‌داران فردا
بوشهرنیوز: مهمترین هدف از این اردوی بصیرتی، تربیت نیروی جوان انقلابی و جهادی بزرمبنای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در راستای ارزش‌ها و اهداف اصیل و اساسی بود.؛

بوشهرنیوز- اردوی آموزشی، تشکیلاتی، تربیتی «طلایه‌داران فردا» ویژه مسؤولان انجمن های اسلامی مدارس پسرانه استان خوزستان با حضور باشکوه جوانان برگزار شد.

 

بر همین اساس این اردو طی سه روز و با حضور ۱۲۰ دانش آموز در محل اردوگاه شهید قاضی شهرستان دزفول برگزار گردید.

 

این دانش‌آموزان از صد و بیست مدرسه مقطع متوسطه دوم شهرستان های اهواز، کارون، آبادان، صیدون، ایذه، رامهرمز، شوشتر، بهبهان، شاوور، دشت آزادگان، هویزه و مسجد سلیمان گردهم آمدند.

 

مهمترین هدف از این اردوی بصیرتی، تربیت نیروی جوان انقلابی و جهادی بزرمبنای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در راستای ارزش‌ها و اهداف اصیل و اساسی بود.

 

آشنایی مسؤولان انجمن اسلامی مدارس با مأموریت‌های خود در سطح مدارس دیگر هدف این اردوی آموزشی، تشکیلاتی، تربیتی «طلایه‌داران فردا» بود.

 

در این اردوی سه روزه مسؤولان انجمن های اسلامی مدارس پسرانه استان طی کارگروه‌های ویژه با مباحث تشکیلاتی، فرهنگی و اجتماعی و همچنین برنامه‌های هیئت انصارالمهدی(عج) آشنا شدند.

 

از برنامه‌های جانبی این دوره می‌توان به برگزاری هیئت انصارالمهدی (عج)، یادواره شهدا، زیارت قبور مطهر شهدا، ورزش صبحگاهی ، والیبال و فوتبال اشاره کرد.

 

نقطه عطف این اردوی بصیرتی و فرهنگی آشنا کردن جوانان به وظایف اصلی خود در گام دوم انقلاب اسلامی بوده، گامی که متعلق به جوانان و نسل جدید است.

 

اگر جوانان ما که بیانیه گام دوم خطاب به آنها است، از ظرفیت و جوشش والا درونی خود غفلت کنند، قطعا آن ارزش و استعداد آنها به تباهی کشیده خواهد شد و دیگر قابل بهره‌برداری نخواهد بود.

 

اما اگر نسبت به ارزش و اهداف و کارهای خود معرفت لازم را کسب کنند، آن موقع برای تحقق آن خواهند جنگید و این روحیه در مرحله بعد تمدن نوین اسلامی را رقم خواهد زد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان