کد خبر : 3226
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰
-

مسئولین چاره اندیشی کنند؛

بیمارستان سلمان فارسی بوشهر بیمار است

بیمارستان سلمان فارسی بوشهر بیمار است
بوشهرنیوز: بیمارستان سلمان فارسی بوشهر که وابسته به تامین اجتماعی استان می باشد به عنوان یکی از اصلی ترین بیمارستان های استان بوشهر نقش مهم و به سزایی در بخش درمانی استان داشته که شایسته است مسئولین عنایت بیشتری به آن  داشته باشند.؛

به گزارش بوشهرنیوز؛ بیمارستان سلمان فارسی بوشهر وابسته به تامین اجتماعی استان مدتی است با مشکلات بزرگ و کوچکی دسته و پنجه نرم می کند.

 

گزارش های دریافتی حاکیست شب گذشته کارکنان این بیمارستان به دلیل بی کیفیتی غذاهای خود، از مصرف آن خودداری کردند.

 

گفته می شود اکثر کارکنان بیمارستان سلمان فارسی از کیفیت نامطلوب غذا گلایه مند بوده و به همین علت از خوردن آن خودداری می کنند.

 

همچنین برخی منابع آگاه از کاهش جراحی در این بیمارستان خبر داده و از مسئولین خواستند در راستای بهبود وضعیت آن اقدام کنند.

 

بیمارستان سلمان فارسی بوشهر که وابسته به تامین اجتماعی استان می باشد به عنوان یکی از اصلی ترین بیمارستان های استان بوشهر نقش مهم و به سزایی در بخش درمانی استان داشته که شایسته است مسئولین عنایت بیشتری به آن  داشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

علی سه شنبه , 16 مهر 1398 - 21:21

بوشهر نیوز مورد اعتماد ما بود ولی تحت تاثیر فردی این خبر را نوشته که درشایعه پراکنی یدی طولانی دارد و دنبال پست هست و الا بیمارستان سلمان فارسی تنها بیمارستانی هست پول زیر میزی را به همت مسولینش جمع کرد و هیچ فردی جرات گرفتن پول زیر میزی راندارد و آن شخصی که این خبرها به شما می دهد دقیقا فردی شناخته شده است که مروج پول زیر میزی هست و به شدت دنبال پست گرفتن انتظار هست که اخباری که انتشار پیدا می کند با دقت بیشتری صورت گیرد و در مورد شام هم شخص رئیس بیمارستان جلوی پیمانکار به خاطر غذای بدی که درست کرده بود ایستاد و پیمانکار مجبور شد کباب تحویل پرسنل دهد

آخرین اخبار

ایران و جهان