کد خبر : 3232
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰:۳۲
-

کدام تفکر دشمن را عقب راند؟

کدام تفکر دشمن را عقب راند؟
بوشهرنیوز: امروز روز دیدن تجربه و تحقق وعده‌ها است و باید به خوبی تمام مردم بنگرند که کدام تفکر بود که دشمن را به عقب راند و کدام تفکر بود دشمن را به طمع انداخت تا به دستاوردها و میراث ما حمله‌ور شود.؛

بوشهر‌نیوز- به اعتقاد برخی افراد که علم روشنفکری را به دوش می‌گیرند، عقلانیت انقلابی، جنگ طلب و ماجراجوست و به همین جهت باید جمهوری اسلامی از این خط فاصله بگیرد.

 

آنها معتقدند که چنین عقلانیتی، زبان دنیا را متوجه نمی‌شود و بلد نیست با کشورهای جهان ارتباط برقرار کند و به همین دلیل قادر نیست منافع مردم را تامین کند.

 

طرفداران این نوع تفکر برای به کرسی نشاندن سخن خود فشارهای رسانه‌ای فراوانی را ایجاد کردند و درصدد رسیدن به هدف خود بودند.

 

اما رهبر آگاه و معظم انقلاب در همان سال ۹۶ در مقابل این ادعا ایستادند و فرمودند: «به‌دروغ می‌گویند «انقلابیّون می‌گویند با دنیا قطع رابطه کنید»؛ نه، ما قائل به قطع‌رابطه‌ با دنیا نیستیم، قائل به حصار کشیدن دور کشور هم نیستیم؛ رفت‌وآمد بکنند، رابطه داشته باشند، مبادله بکنند، دادوستد بکنند، امّا هویّت و شخصیّت اصلی خودشان را از یاد نبرند؛ این حرف ما است: وَ اَنتُمُ الاَعلَونَ اِن کُنتُم مُؤمِنین».

 

امروز روز دیدن تجربه و تحقق وعده‌ها است و باید به خوبی تمام مردم بنگرند که کدام تفکر بود که دشمن را به عقب راند و کدام تفکر بود دشمن را به طمع انداخت تا به دستاوردها و میراث ما حمله‌ور شود.

 

امروز تجربه مشخص کرده که اگر همان روزی که آمریکا از برجام خارج شد، ما هم حداقل از همان زمان گام های تدریجی را برمی‌داشتیم این‌قدر هزینه نمی‌دادیم.

 

امروز اروپا پیشنهاد فریز اقدامات می آورد چون ایران در اقدام فعالانه در آستانه گام سوم تعهدات برجامی اش است در حالی‌که تا قبل از آن گام‌های تحریمی آمریکا پیش می‌رفت و خبری از متوقف کردن اقدامات آمریکا نبود.

 

باید گفت که زبان مفاهمه با دنیا انگلیسی نیست، احتمالا سایر عرفات انگلیسی را هم خوب بلد بود اما همان‌هایی او را کشتند که با او پای میز سازش نشسته بودند.

 

جمهوری اسلامی ایران ثابت کرد که زبان مفاهمه در دنیا، عزت است، همان زبانی که سید حسن با آن صحبت می‌کند، انصارالله یمن آن را به اجرا درمی‌آورد و قاسم سلیمانی آن را نمایش می‌دهد.

 

امروز کسی که به دنبال عزت نباشد، بدون شک ذلیل خواهد شد. کافی است به کشور خودفروخته عربستان که متعلق به آل سعود است بنگریم، تا متوجه شویم که عزت و ذلت با یکدیگر چه تفاوتی دارد.

 

امروز در منطقه زبان عزت حرف اول و آخر را می‌زند، زبانی که می‌تواند پهپاد آمریکایی بزند در حالی که آنها جرات نداشته باشد مقابله به مثل کند.

 

و از این بالاتر، به خواهش و التماس وادار می‌شود که با ایران دیدار کرد و با نماینده ملت عظیم جمهوری اسلامی ایران عکس یادگاری بگیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان