کد خبر : 3255
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶
-

بر اساس سخنان فاتحی با یکی از رسانه های استان؛

 زینبی؛ شانس اولِ اصولگرایان در دشتی و تنگستان

 زینبی؛ شانس اولِ اصولگرایان در دشتی و تنگستان
بوشهرنیوز: با توجه به سخنانی که فاتحی در گفتگو با یکی از رسانه های استان بوشهر مطرح کرده است اکنون باید زینبی را یکی از گزینه های جدی اصولگرایان در انتخابات مجلس یازدهم دانست.؛

به گزارش بوشهرنیوز؛ چندی قبل دبیر حزب موتلفه استان بوشهر در مصاحبه با یکی از رسانه های استان گفته بود که مذاکراتی با برخی نامزدهای احتمالی مجلس یازدهم انجام داده و پس از بررسی و جمع بندی، اسامی را به جمنا اعلام کرده ایم.

 

عبداله فاتحی همچنین اظهار داشت که جمنا ارزیابی های خود درمورد کاندیداهای معرفی شده را انجام خواهد داد و پس از طیِ این مراحل و چنانچه صلاحیت نامزد موردنظر توسط شورای نگهبان احراز شود سپس به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

 

وی با نام بردن از چند نامزد در حوزه های بوشهر، گناوه، دیلم و دشتستان در مورد حوزه دشتی و تنگستان فقط به علی زینبی اشاره کرد.

 

به نظر می رسد اصولگرایان با توجه به سوابق زینبی و همچنین پتانسیل بالای وی در رای آوری به این نتیجه رسیده باشند که از وی در انتخابات مجلس آینده حمایت کنند.

 

گزارش های دریافتی حاکیست، علی زینبی، معاون اسبق سیاسی امنیتی استانداری بوشهر که دارای سوابق اجرایی متعددی نیز می باشد در حال حاضر از اقبال خوبی در بین نخبگان و چهره های سیاسی اجتماعی دشتی و تنگستان برخوردار است.

 

با توجه به سخنانی که فاتحی در گفتگو با یکی از رسانه های استان بوشهر مطرح کرده است اکنون باید زینبی را یکی از گزینه های جدی اصولگرایان در انتخابات مجلس یازدهم دانست.

 

اکنون باید منتظر ماند و دید پس از نام نویسی و احراز صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس یازدهم سرانجام چه کسی در لیست اصولگرایان دشتی و تنگستان به صورت رسمی قرار خواهد گرفت هر چند با توجه به میزان رای آوری زینبی و سخنان فاتحی بسیاری از نخبگان سیاسی و تحلیگران زینبی را شانس اول اصولگراها در حوزه دشتی و تنگستان می دانند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان