کد خبر : 3262
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳
-

مسئولین زمینه جذب متخصص سونوگرافی را فراهم کنند؛

سونوگرافیِ بدونِ متخصص در بیمارستان مهرِ برازجان

سونوگرافیِ بدونِ متخصص در بیمارستان مهرِ برازجان
بوشهرنیوز: این که یک بیمارستان آن هم بیمارستانی فعال در زمینه زنان و زایمان که یکی از نیازهای اصلی و اولیه آن برخورداری از دستگاه های سونوگرافی پیشرفته و متخصصین مجرب می باشد، فاقد متخصص است بسیار تامل برانگیز و نگران کننده بوده و مسئولین باید هر چه سریع تر برای آن چاره اندیشی کنند.؛

به گزارش بوشهرنیوز؛ بیمارستان مهر برازجان که ابتدا با عنوان بیمارستان تک تخصصی راه اندازی شده و اکنون گفته می شود با افزودن برخی بخش ها از حالت تک تخصصی خارج شده است، گفته می شود علی رغم برخورداری از دستگاه سونوگرافی اما فاقد متخصص در این رشته می باشد.

 

این بیمارستان به عنوان بیمارستانی فعال در حوزه زنان و زایمان بوده که یکی از نیازهای اصلی آن دستگاه های سونوگرافی و متخصصین مرتبط با آن است.

 

گزارش های دریافتی حاکیست، علی رغم برخورداری این بیمارستان از دستگاه های سونوگرافی اما این بیمارستان فاقد متخصص در این رشته است.

 

ظاهرا مدت هاست بیمارستان مهر از نداشتن متخصص در این زمینه رنج می برد و تاکنون مسئولین نتوانسته اند مشکل به وجود آمده را رفع نمایند.

 

این بیمارستان که ابتدا با ۴۲ تخت به عنوان یکی از بیمارستان های تک تخصصی در حوزه زنان و زایمان فعالیت خود را آغاز کرد در ادامه راه با افزودن بخش هایی فعالیت های خود را گسترش داد و اکنون به عنوان یکی از بیمارستان های فعالِ زیرمجموعه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان بوشهر به شهروندان استان خدمات ارایه می دهد.

 

این که یک بیمارستان آن هم بیمارستانی فعال در زمینه زنان و زایمان که یکی از نیازهای اصلی و اولیه آن برخورداری از دستگاه های سونوگرافی پیشرفته و متخصصین مجرب می باشد، فاقد متخصص است بسیار تامل برانگیز و نگران کننده بوده و مسئولین باید هر چه سریع تر برای آن چاره اندیشی کنند.

 

مردم استان بوشهر به عنوان یکی از استان هایی که بیشترین تعداد بیمه شدگانِ تامین اجتماعی را در کشور دارا می باشد حق دارند که بتوانند از خدمات بیمارستان های وابسته به تامین اجتماعی به بهترین و ارزان ترین نحو استفاده کنند اما متاسفانه به دلیل نبودِ برخی امکانات ابتدایی و اولیه حقوق شهروندان استان نادیده گرفته شده و مردم باید بابت انجام برخی کارهای درمانی مانند سونوگرافی به خارج از بیمارستان ها و بخش خصوصی مراجعه کرده و پول های کلانی بپردازند.

 

شایسته است مدیریت درمان تامین اجتماعی استان بوشهر هر چه سریع تر زمینه جذبِ متخصصِ سونوگرافی در بیمارستان مهر برازجان را فراهم کرده تا شهروندان استان بوشهر بتوانند از خدمات این بیمارستان به نحو مطلوب استفاده کنند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان