کد خبر : 3268
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹
-

جه کسی پاسخگوست؟؛

شاهکارِ مخابراتِ دلوار؛ قطعِ تلفنِ مردم به دلیلِ نبودِ نیرو!

شاهکارِ مخابراتِ دلوار؛ قطعِ تلفنِ مردم به دلیلِ نبودِ نیرو!
بوشهرنیوز: اینکه به بهانه بازنشستگی یک نیرو و استخدام جایگزین برای آن چندماه تلفن تعداد زیادی از مشترکین قطع باشد به هیچ عنوان پسندیده و زیبنده مردم منطقه نیست.؛

به گزارش بوشهرنیوز؛ به دلیل نبودِ نیرو در مخابرات دلوار، مردم برخی روستاهای این بخش با دردسر مواجه شده و مدت هاست کسی پاسخگوی مشکلات آنان نیست. گفته می شود به دلیل بازنشستگی یکی از نیروهای مخابرات در روستای جایینک از توابع بخش دلوار، هم اکنون تلفن بسیاری از مشترکین این روستای نسبتا پرجمعیت و همچنین چند روستای دیگر از جمله علی آباد، حاجی آباد، ملگپ و … قطع می باشد.

 

گزارش های دریافتی حاکیست، با پیگیری هایی که مردم منطقه صورت داده اند به آنان گفته شده منتظر استخدام نیروی جدید برای مخابرات جایینک هستند تا با حضور مسئول جدید مشکلات رفع شود اما مشخص نیست به چه دلیل مخابرات استان از استخدام یک نفر ناتوان مانده است؟

 

البته مشکلات مخابراتی فقط مربوط به تلفن های ثابت نبوده و متاسفانه وضعیت آنتن دهی تلفن های همراه نیز در منطقه مناسب نیست.

 

دلوار به دلیل راه اندازی مجتمع های تجاری متعدد در حال تبدیل شدن به قطب اقتصادیِ استان بوشهر می باشد اما به نظر می رسد هنوز مسئولین استانی اهمیت آن را به درستی درک نکرده اند.

 

هم اکنون مردم بخش ساحلی در زمینه های مختلفِ خدمات شهری دچار گرفتاری های متعددی هستند که قطعی تلفن های ثابت آنان یکی از این موارد است.

 

از نوسات متعدد و قطعی برق گرفته تا کم آبی و قطعی آب که گاها به یک هفته هم کشیده می شود همه و همه از مشکلاتی است که زندگی مردم بخش ساحلی را با چالش مواجه کرده است.

 

اینکه به بهانه بازنشستگی یک نیرو و استخدام جایگزین برای آن چندماه تلفن تعداد زیادی از مشترکین قطع باشد به هیچ عنوان پسندیده و زیبنده مردم منطقه نیست.

 

شایسته است مسئولین ارشد استان بوشهر از مدیران مخابرات استان و شهرستان بخواهند هر چه سریع تر در راستای بهبود مشکلات مخابراتی منطقه تلاش کرده و به نارضایتی های ایجادشده پایان بدهند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان