کد خبر : 3305
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶
-

تکمیلی/؛

روایت پلیس از مردی که با اصابت ۸ گلوله در بوشهر به قتل رسید

روایت پلیس از مردی که با اصابت ۸ گلوله در بوشهر به قتل رسید
بوشهرنیوز: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فردی که شب گذشته با شلیک اسلحه باعث مرگ شهروندی در بوشهر شده بود بر اثر واژگونی خودرو در دیلم مجروح و در بیمارستان تحت درمان می باشد.؛

به گزارش بوشهرنیوز؛ سردار خلیل واعظی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فردی که شب گذشته با شلیک اسلحه باعث مرگ شهروندی در بوشهر شده بود بر اثر واژگونی خودرو در دیلم مجروح و در بیمارستان تحت درمان می باشد.

 

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: ساعت ۲۰ شب ۲۴ مهرماه یک مورد تیراندازی منجر به مرگ در یکی از خیابان های جنوب شهر بوشهر به پلیس اطلاع داده شد.

 

وی افزود: با حضور پلیس مشخص شد فردی به هویت  احمد در مقابل یک نمایشگاه اتومبیل واقع در خیابان و در انظار مردم بر اثر اصابت گلوله اسلحه فردی ناشناس به قتل رسیده، قاتل و همدستانش نیز بلافاصله متواری شده‌اند.

 

سردار واعظی با بیان این که بررسی اولیه نشان داد از ۱۲ گلوله شلیک شده از اسلحه قاتل ۸ گلوله به مقتول اصابت کرده بود، اظهار داشت: با حضور کارآگاهان پلیس و فعال شدن واحدهای اطلاعاتی و عملیاتی مشخص شد عوامل این حادثه پس از تیراندازی به مقتول با استفاده از یک دستگاه خودرو بدون پلاک به سرعت از شهر بوشهر خارج و در تلاش جهت خروج از استان هستند.

 

وی بیان کرد: با ابلاغ دستورات هوشیاری به شهرستان‌های تابعه این خودرو شناسایی و در ورودی شهر دیلم در طرح عملیاتی پلیس قرار گرفت و بدون توجه به دستورات پلیس با سرعت زیاد ادامه مسیر داد.

 

فرمانده انتظامی استان بوشهر اظهار داشت: خودرو مذکور به علت سرعت زیاد و ناتوانی در کنترل، به تیر برق برخورد و دچار آتش سوزی شد.

 

وی گفت: با اعلام پلیس بلافاصله نیروهای امدادی و آتش‌نشانی در محل حادثه حاضر شدند ولی به علت شدت برخورد دو نفر از سرنشینان خودرو جان خود را از دست دادند و نفر سوم نیز مصدوم که در بیمارستان  تحت درمان می‌باشد.

 

سردار واعظی  با بیان اینکه مقتول و عوامل این قتل همگی اهل یکی از استان‌های همجوار می باشند خاطرنشان کرد: در بازرسی از این خودرو اسلحه به کار رفته در قتل و تعدادی فشنگ مربوطه کشف شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان