کد خبر : 3338
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۸:۴۱
-

یک گل به پیکان؛ صد گل به ضد انقلاب!

یک گل به پیکان؛ صد گل به ضد انقلاب!
بوشهرنیوز: مهدی ترابی اگر چه با شوتی سرکش در ظاهر دروازه پیکان را گشود، اما در باطن دروازه ضد انقلاب، لیبرال‌ها و وطن فروشان را هدف قرار داد، کاری که تا الان اثرش ماندگار است.؛

بوشهرنیوز- دو روز قبل دو تیم فوتبال پرسپولیس و پیکان در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس از ساعت ۱۸ به مصاف یکدیگر رفتند و تا حدودی فوتبال سرد و بدون برخوردی را انجام دادند.

 

در اواسط نیمه نخست این دیدار، مهدی ترابی، بازیکن جوان، خلاق و با اخلاق تیم فوتبال پرسپولیس دروازه پیکان را باز کرد.

 

طبق معمول پس از به ثمر رسیدن گل، هواداران فوتبال شاهد شادی پس از گل توسط زننده گل بودند؛ اما این بار دیدگان تماشاگران و رسانه‌ها نظاره‌گر حرکتی متفاوت بود.

 

مهدی ترابی بعد از گلزنی با حرکت به سمت دوربین‌های تلویزیونی، ضمن بالا زدن لباس تیم پرسپولیس، نوشته‌ای را که در تیشرت زیرین آن بود به معرض دید رسانه‌ها و تماشاگران گذاشت؛ بر روی تیشرت مهدی ترابی این عبارت که «تنها راه نجات کشور = اطاعت از رهبری» نقش بسته بود.

 

این اقدام بازیکن تیم پرسپولیس در مدت زمان کوتاه، موجی از واکنش‌های مثبت از سوی کاربران فضای مجازی را به دنبال داشت، کاربرانی که با هشتگ‌ #مهدی_ترابی اقدام این بازیکن جوان را تحسین کردند.

 

البته بودند برخی از افراد معلوم‌الحال که با برچسب زدن به مهدی ترابی، کار او را به حاشیه راندند و سخنانی را که حاصل توهمات فکری آنها است را به زبان آورند.

 

در واقع مهدی ترابی پس از ۴۰ سال سخن مبارک امام راحل مبنی بر اینکه پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد را بروز رسانی کرد.

 

مهدی ترابی اگر چه با شوتی سرکش در ظاهر دروازه پیکان را گشود، اما در باطن دروازه ضد انقلاب، لیبرال‌ها و وطن فروشان را هدف قرار داد، کاری که تا الان اثرش ماندگار است.

 

کار این بازیکن خوش اخلاق و خوش تکنیک از جنس آتش به اختیار و اقدام تمیز بود، ورزشکاری که بدون هیاهو اما به صورت مفید دم از عقاید پاک خود می‌زند، عقایدی که در آن نه شور شهرت است و نه عشق به ریا و نه گرمی تهمت و افترا!

 

بدون شک راه اساسی حل مشکلات، عمل مسؤولان به توصیه‌های دقیق، عالمانه، مدبرانه و دلسوزانه رهبر معظم انقلاب است، توصیه‌هایی که به صورت کارشناسی بیان می‌شود.

 

هر کجا که در این سنوات اخیر به پیشرفت و رشد و تعالی دست پیدا کردیم حاصل عمل به منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بود و نمونه‌های زیادی وجود دارد که چون توصیه‌های رهبری را مدنظر خود قرار ندادیم، به بن‌بست رسیدم که برجام نمونه بارز آن است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان