کد خبر : 3415
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
-

در مراسم سالگرد شهید یوسف زینبی صورت گرفت؛

حمایت امام جمعه خورموج از بازیکن پرسپولیس+عکس

حمایت امام جمعه خورموج از بازیکن پرسپولیس+عکس
بوشهرنیوز: امام جمعه خورموج از ترابی، بازیکن پرسپولیس که بر روی پیراهنش نوشته بود «تنها راه نجات کشور = اطاعت از رهبری» حمایت کرد.؛

به گزارش بوشهرنیوز؛ حجت الاسلام عبدالحسین مصلح در مراسم سی و هفتمین سالگر شهید یوسف زینبی که با حضور خانواده های شهدا، جانباران، ایثارگران و مردم شهیدپرور استان بوشهر در مسجد صاحب الزمان(عج) روستای زیزار از توابع شهرستان دشتی برگزار شده بود، ضمن تسلیت به مناسبت سالروز وفات پیغمبر اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) جهاد را دری از درهای بهشت دانست که خداوند آن را بر روی اولیای خاص خود گشوده است.

 

وی با اشاره به مهربانی، الفت، صبر، شکیبایی و مودتِ پیغمبر اسلام(ص) ابراز داشت: باید انس و دوستی، مودت و الفت را بین خودمان بیشتر کنیم و خشم را بر سر آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود فریاد بزنیم.

 

مصلح با اشاره به جنایت ها و غارت های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود طی سال های گذشته افزود: تا زمانی که آنان به دنبال غارت اموال و منابع انسانی دیگران هستند با آن ها دشمن هستیم.

 

امام جمعه خورموج با اشاره به مقاومت مردم کشورمان در چهل سال گذشته اظهار داشت: باید ایمان ما در این سال ها تثبیت شده باشد که تنها راه نجات کشور، عظمت، اقتدار و پیشرفت، ایستادگی و مقاومت در مقابل دشمنان است.

 

مصلح با بیان این که در سال ۶۰ کسی باور نمی کرد فرزندان این مرز و بوم با دستان خالی و سلاح های ابتدایی بتوانند از کشور دفاع کرده و اجازه ندهند حتی یک وجب از خاک میهن به دست دشمنان بیفتد، گفت: در آن سال ها که دستان ما خالی بود فرزندان و جوانانمان چنین اجازه ای به دشمنان ندادند چه برسد به امروز که پیشرفت های ما در بسیاری زمینه ها از جمله تجهیزات و تسلیحات بازدارنده است.

 

وی با قدردانی از ورزشکاران از جمله بازیکن پرسپولیس که تنها راه نجات کشور را اطاعت از مقام معظم رهبری دانست، گفت: بنده نیز به نوبه خود از این ورزشکار و بازیکن بااخلاق قدردانی می کنم؛ هر چند برخی این را برنتافتند.

 

گفتنی است ‌مهدی ترابی، هافبک تهاجمی‌ پرسپولیس در دیدار گذشته این تیم مقابل پیکان پس از آن که در دقیقه ۱۹ بازی، دروازه تیم مقابل را باز کرد، شادی پس از گل خود را با رونمایی از جمله نقش بسته روی پیراهنش با عنوان «تنها راه نجات کشور = اطاعت از رهبری» ابراز کرد.

 

موضوعی که حمایت شخصیت های مختلف از این بازیکن بااخلاق فوتبال کشورمان را درپی داشت.

 

لازم به ذکر است سردار شهید یوسف زینبی، برادر علی زینبی از آزادگان سرافراز و معاون اسبق سیاسی امنیتی استانداری بوشهر بوده که در سال ۱۳۶۱ در عملیات آزادسازی بستان به فیض شهادت نایل شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان