کد خبر : 3490
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
-

پیش‌بینی تحقق یافت؛

همشهری استاندار، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان شد

همشهری استاندار، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان شد
بوشهرنیوز: در حین گمانه‌زنی‌ها، اعلام شد که کوروش مودت که اتفاقا همشهری استاندار خوزستان به شمار می‌رود، قرار است به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش خوزستان معارفه شود.؛

بوشهرنیوز- در روزهای گذشته پایگاه خبری بوشهر‌نیوز پیش‌بینی کرد که کوروش مودت مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان می‌شود.

 

حالا این خبر تایید شد و تحقق یافت و به زودی «مودت» به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان معارفه خواهد شد.

 

این انتخاب و انتصاب، پس از گمانه‌زنی‌های چندماه در خوزستان با حکم وزیر آموزش و پرورش به سرانجام رسید و قرار است آئین معارفه در روزهای آتی برگزار شود.

 

پانزدهم خرداد ماه امسال بود که بعد از پذیرش استعفای محمد تقی زاده، مهدی رفیعی دهکردی به عنوان سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان مشغول به کار شد.

 

علت استعفای تقی‌زاده به صورت رسمی اعلام نشد ولی همه در خوزستان می‌دانند که تقی‌زاده قصد کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی را دارد.

 

رفیعی دهکردی هم معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان بود که در این مدت به صورت سرپرستی این اداره کل را مدیریت کرد.

 

در این مدت بارها و بارها اعلام شد که به زودی دهکردی به سمت مدیرکل منصوب می‌شود ولی ظاهرا قدرت لابی‌های وی چندان زیاد نبود.

 

در حین این گمانه‌زنی‌ها، اعلام شد که کوروش مودت که اتفاقا همشهری استاندار خوزستان به شمار می‌رود، قرار است به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش خوزستان معارفه شود.

 

کوروش مودت پیش از این فرماندار خرمشهر بوده است و از حکم انتصاب وی فقط چند ماهی می‌گذرد و اکنون خرمشهر بدون فرماندار خواهد بود.

 

معاون سیاسی وزارت کشور در مصاحبه با رسانه‌ها از توقف جابجایی و تغییر فرمانداران و استانداران تا پایان انتخابات مجلس خبر داده بود، اما این جابه‌جایی در تضاد با این اظهارات بود.

 

کوروش مودت کمتر از سه ماه است که به عنوان فرماندار خرمشهر انتخاب شده و در این مدت کم، اتفاقات زیادی را در سطح شهرستان تجربه کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان