کد خبر : 3500
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲
-

لشکرِ مصدومِ صنعت نفت آبادان مقابل استقلال

لشکرِ مصدومِ صنعت نفت آبادان مقابل استقلال
بوشهرنیوز: میزان مصدومیت این بازیکنان هنوز به‌طور رسمی از سوی پزشکان اعلام نشده، اما قطعا مؤمنی، ساکی، ناصری سه بازیکنی هستند که مقابل استقلال در لیست ۱۸ نفره صنعت نفت حضور نخواهند داشت.؛

بوشهرنیوز- با مصدومیتی که در دیدار دو تیم صنعت نفت و نساجی در هفته نهم لیگ برتر فوتبال برای دو بازیکن صنعت نفت رخ داد، این تیم با پنج بازیکن مصدوم باید به تقابل با استقلال آماده و با انگیزه قرار گیرد.

 

صنعت نفت آبادان در حالی روز سه‌شنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف شاگردان آندره استراماچونی می‌رود که وضعیت بازیکنانی همچون آل‌کثیر، مؤمنی، ناصری، ساکی و حنفی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

 

میزان مصدومیت این بازیکنان هنوز به‌طور رسمی از سوی پزشکان اعلام نشده، اما قطعا مؤمنی، ساکی، ناصری سه بازیکنی هستند که مقابل استقلال در لیست ۱۸ نفره صنعت نفت حضور نخواهند داشت.

 

پیش‌بینی می‌شود عدم استفاده از عیسی آل‌کثیر در برابر نساجی، اطمینان یافتن از سلامت این مهاجم برای به‌کارگیری وی در برابر استقلال است، اما وضعیت حنفی همچنان نامشخص است.

 

با شرایطی که صنعت نفت در حال حاضر با آن دست به گریبان است، باید منتظر یک ترکیب متفاوت و استفاده حداکثری دراگان اسکوچیچ از جوانان تیمش بود.

 

صنعت نفت آبادان در چند هفته اخیر روند رو به رشدی را طی کرده و پس از شکست مقابل پرسپولیس در هفته سوم، طعم باخت را نچشیده است.

 

در مقابل نیز تیم استقلال تهران چنین شرایطی را تجربه می‌کند و با پیروزی بزرگی که در تبریز مقابل تراکتور به دست آورده است، قطعاً علاقه‌ای به توقف این روند نداشته و با قدرت تمام در برابر صنعت نفتی که پنج بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد، قرار خواهد گرفت.

 

صنعت نفت تا پایان هفته نهم با کسب ۱۶ امتیاز در مکان پنجم و استقلال با ۱۵ امتیاز در جایگاه هفتم جدول رده‌بندی مسابقات قرار دارند که نزدیکی امتیاز دو تیم، حساسیت تقابل نفتی‌های آبادان و آبی‌های پایتخت را در هفته دهم دو چندان خواهد کرد.

 

تیم صنعت نفت آبادان در این دیدار به دنبال این است که حداقل امتیاز را از آبی‌پوشان پایتخت بگیرد تا بتوانند با استفاده از امتیازهای خوب خود و بهره برداری از میزبانی، شرایط خود را در جدول رده‌بندی تثبیت کنند.

 

از طرفی دیگر آبی‌پوشان پایتخت، به دنبال این هستند که روند رو به تصاعد خود را ادامه دهند و با توجه به ضعف صنعت نفت آبادان در داشتن مصدومان زیاد به دنبال این است که امتیاز حساس این رقابت را به دست بیاورند.

 

قرار است جمعی از طرفداران خونگرم آبادان برای تشویق و حمایت از تیم خود در تهران حضور یابند که قطعا بر شکوه و جذابیت بازی می‌افزاید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان