کد خبر : 3503
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
-

13 آبانی دیگر از راه رسید؛

چرا برخی گلایه های رهبر انقلاب را نمی شنوند؟

چرا برخی گلایه های رهبر انقلاب را نمی شنوند؟
بوشهرنیوز: به راستی چرا این اعتراض رهبر معظم انقلاب به عنوان دیده‌بان شجاع، بصیر، آگاه، فرزانه و مقتدر و عالم توسط دولت به ویژه مراکز فرهنگی در رأس وزارت آموزش و پرورش شنیده نشد؟؛

بوشهرنیوز- ۱۳ آبان همواره برای ملت ایران تلخ و شیرین است، تلخ از این جهت که هزاران فرزند معصوم این خاک پاک به خاک و خون کشیده شده‌اند و به فیض عظمای شهادت نائل آمدند، شیرین از این جهت که در این روز بستر فساد و نفوذ برای همیشه بسته شد و به معنای واقعی کلمه آن روز شروع عزت ملت قهرمان ایران بود.

 

این دستاورد آن چنان مهم بود که امام راحل، بنیانگذار انقلاب اسلامی آن را انقلاب دوم برشمردند که این تعبیر برگرفته از عمق تفکر و راهبرد ایشان به عنوان رهبر جمهوری اسلامی بود.

 

این واقعه ۱۳ آبان برای ملت ما بسیار مهم و حساس است که هیچگاه نباید فراموش شود که اگر فراموش شد، ضربات سنگین و مهلکی در پی آن خواهیم خورد.

 

این همان چیزی است که مستکبران جهان که روزی ایران بله قربان گوی آنها بود، به دنبال آن هستند تا بتوانند بار دیگر به این کشور عزیز نفوذ کنند و خون مردم را بمکند.

 

رهبر معظم انقلاب در آبان‌ماه سال ۹۵ یعنی دقیقا سه سال پیش، در اعتراضی شدید خطاب به مسؤولان فرمودند: چرا اسناد لانه جاسوسی را در کتب درسی قرار نمیدهید؟ چرا نمیگذارید نسل جوان ما بفهمد آمریکا با ما چه کرده است؟

 

ایشان ادامه دادند: بعد از آنکه جوانهای ما رفتند و این لانه جاسوسی را تسخیر کردند و با زحمت زیاد توانستند کاغذهایی را که خرد شده بود، مدارکی را که در کاغذخردکن ریخته شده بود، گردآوری کنند، جمع کنند، به‌هم بچسبانند و به‌صورت کتاب دربیاورند، آن‌وقت معلوم شد که چه توطئه‌هایی هم در طول این مدّت در داخل سفارت آمریکا وجود داشته.

 

امام خامنه ای افزودند: این کتابها حدود هفتاد جلد است؛ شماها خوانده‌اید اینها را؟ چرا هیچ نشانی از مضامین برگزیده‌ی این کتابها در مجموعه‌ی مدارس ما، دبیرستان‌های ما، دانشگاه‌های ما نیست؟ چرا؟ این یکی از اعتراضهای من است. وزیر جدید محترم آموزش‌وپرورش(آبان ۱۳۹۵) اینجا در جلسه هستند؛ چرا اینها را داخل کتابهای‌ درسی قرار نمیدهید؟ چرا نمیگذارید نسل جوان ما، نسل جدید ما بفهمد و بداند که آمریکا با اینجا چه کرده و چه توطئه‌هایی زیر سر داشته است؟

 

اما به راستی چرا این اعتراض رهبر معظم انقلاب به عنوان دیده‌بان شجاع، بصیر، آگاه، فرزانه و مقتدر و عالم توسط دولت به ویژه مراکز فرهنگی در رأس وزارت آموزش و پرورش شنیده نشد؟

 

آیا به غیر از غفلت می‌توان بر آن نام دیگری نهاد، ۱۳ آبان آن چنان مهم است که امروز به وسیله آن خوی استکباری لحظه به لحظه نمایان می شود.

 

اما ظاهراً برخی افراد مسؤول به دنبال این هستند که چهره فریبکار و مکار آمریکا را تطهیر کنند ولی به راستی این تطهیر کردن به چه قیمت، به قیمت باز کردن راه نفوذ برای ورود مجدد دشمن!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان