کد خبر : 3509
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸
-

ترکش های نامه دردسرساز؛

جنگِ قدرت در ورزش استان بوشهر/رقیبِ آقای مدیرکل چگونه حذف شد

جنگِ قدرت در ورزش استان بوشهر/رقیبِ آقای مدیرکل چگونه حذف شد
بوشهرنیوز: به نظر می رسد محمد نجفی که به عنوان رقیب و جایگزین بهروزیان فر توسط چهار نماینده استان بوشهر حمایت می شد پس از انتشار نامه و تایید و تکذیب ها از دور خارج شده و فعلا نام وی از بین کاندیداهای انتخابات ریاست هیات فوتبال برای دوره آینده حذف شده است.؛

به گزارش بوشهرنیوز؛ چند روز قبل بود که انتشار نامه ای در فضای مجازی، استاندار بوشهر و نمایندگان را به جان هم انداخت و بازار تایید و تکذیب برای مدتی در فضای رسانه ای استان بوشهر داغ شد.

 

موضوع از این قرار بود که خدری، نماینده بوشهر، گناوه و دیلم پیگیری هایی صورت داده بود تا محمد نجفی، رییس کنونی هیات فوتبال به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر جایگزین احمد بهروزیان فر، مدیرکل فعلی شود.

 

انتشار این نامه که امضای چهار نماینده استان بوشهر و همچنین استاندار را در ذیل خود داشت، با حواشی بسیاری مواجه شد به طوری که هم استاندار و هم دیگر نمایندگان توپ را به زمین یکدیگر انداخته و از بی اطلاعی خود سخن گفتند و خدری را متهم کرده اند که آنان را فریب داده است.

 

پس از یکی دو روز تایید و تکذیب و سرانجام آرام شدن فضای رسانه ای روز گذشته اما خبر دیگری از ورزش استان بوشهر بازهم فضای رسانه ای را تحت تاثیر قرار داد.

 

خبر از این قرار بود: صلاحیت محمد نجفی، رییس کنونی هیات فوتبال استان بوشهر برای انتخابات دوره بعد احراز نشد.

 

ظاهرا صلاحیت چهار نفر برای نامزدیِ ریاست هیات فوتبال استان بوشهر تایید شد و در حالی که نجفی، رییس کنونی هیات فوتبال جزو ثبت نام کنندگان بود، صلاحیتش احراز نشد.

 

این خبر را احمد بهروزیان فر در گفتگو با یکی از رسانه ای استان بوشهر اعلام کرد و گفت که به زودی انتخابات هیات فوتبال برگزار خواهد شد.

 

به نظر می رسد محمد نجفی که به عنوان رقیب و جایگزین بهروزیان فر توسط چهار نماینده استان بوشهر حمایت می شد پس از انتشار نامه و تایید و تکذیب ها از دور خارج شده و فعلا نام وی از بین کاندیداهای انتخابات ریاست هیات فوتبال برای دوره آینده حذف شده است.

 

اکنون سئوالی که برای مردم پیش می آید این که آیا عدم احراز صلاحیت محمد نجفی به رایزنی ها و لابی های پشت پرده ارتباط داشته یا مسایل دیگری در پسِ آن نهفته است؟

 

به بیان دیگر آیا حامیان بهروزیان فر با حذف نجفی موفق شدند رقیبِ مدیرکل فعلی ورزش و جوانان استان بوشهر را از دور خارج کرده و فعلا جایگاه وی را تثبیت نمایند؟

 

به نظر می رسد نجفی که تا دیروز حمایت استاندار و چهار نماینده استان بوشهر را با خود به همراه داشته است پس از انتشار نامه تنها شده و کار تا جایی پیش رفت که وی باید به زودی هیات فوتبال استان را هم ترک کند.

 

البته باید دید آیا اعتراض نجفی به عدم احراز صلاحیتش وی را به گردونه رقابت بازخواهد گرداند یا این که رییس کنونی هیات فوتبال باید این هیات را به نفر اول انتخابات تحویل دهد؟

 

از طرفی اگرچه به نظر می رسد فعلا رقیبِ بهروزیان فر از دور رقابت خارج شده است اما نمی توان قطعا جنگ قدرت بین مدیرکل ورزش و جوانان استان و رییس هیات فوتبال را تمام شده دانست بلکه باید منتظر ماند و دید سرانجامِ قدرت نمایی این دو مدیر استانی به کجا خواهد کشید و چه اتفاقاتی در آینده برای اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر روی خواهد داد؟

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان