کد خبر : 3531
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴
-

وقتی تیر دشمنان به سنگ می خورد؛

قوه قضاییه؛ مبارزه با فساد و ناامیدیِ دشمن

قوه قضاییه؛ مبارزه با فساد و ناامیدیِ دشمن
بوشهرنیوز: گسترش فساد موجب ناامیدی و مبارزه با فساد موجب امیدواری در جامعه است، خوشبختانه با رهنمودهای مقام معظم رهبری و حمایت جدی مردم، قوه‌قضائیه با مدیریت انقلابی و روحیه جهادی خود با مبارزه با مفسدان و متخلفان تا امروز قلب پروژه دشمن را از کار انداختند.؛

بوشهرنیوز- از مدت‌ها پیش و در مقاطع‌ مختلف، پروژه ناامیدسازی مردم توسط دشمنان خبیث و برخی از جریانات و اشخاص داخلی کلید خورده است.

 

دشمنان با پیش کشیدن فسادها و ظلم‌های اقتصادی برخی از مسؤولان و انفعال برخی دیگر در مبارزه با فساد و تخلفات، به دنبال این بودند که مردم را نسبت به نظام بی‌علاقه و یا متنفر کنند.

 

البته دشمنان غافلانه و احمقانه وارد میدان شدند، آنها باید بدانند که پرچمی که مقام معظم رهبری برداشته اند، پرچم مقاومت و مبارزه با فساد است و پیش از ایشان نیز حضرت امام راحل بر مبارزه جدی و سریع با فساد تاکیدات ویژه‌ای داشته‌اند.

 

گسترش فساد موجب ناامیدی و مبارزه با فساد موجب امیدواری در جامعه است، خوشبختانه با رهنمودهای مقام معظم رهبری و حمایت جدی مردم، قوه‌قضائیه با مدیریت انقلابی و روحیه جهادی خود با مبارزه با مفسدان و متخلفان تا امروز قلب پروژه دشمن را از کار انداختند.

 

مبارزه با فساد و مجازات متخلفان به ویژه متخلفان دانه درشت و صاحبان قدرت و ثروت، امید را در دل مردم و مستضعفان می‌کارد و همین عمل باعث تضمین شدن کشور در مقابل شر و کید و مکر دشمنان می‌شود.

 

البته در مبارزه با فساد باید از افراط و تفریط پرهیز کرد، هم بی عملی و هم انگشت اتهام بی سند به سمت کسی گرفتن، هر دو به روند مبارزه با فساد ضربه می زند.

 

نباید کسانی خواسته یا ناخواسته امری غیر مستند را در فضای مجازی یا حقیقی به کسی نسبت دهند. اگر سندی وجود دارد باید به دستگاه قضایی ارائه شود زیرا اتهام زنی در فضای حقیقی و مجازی، موجب سلب امنیت روانی و اخلاقی از جامعه می شود و باید این موضوع به دقت کنترل شود.

 

دستگاه قضایی به هیچ عنوان نباید ظلم به هیچکس را روا بداند. ما معتقدیم در عین قاطعیت باید عادلانه و بر اساس آنچه که منطبق با حق و عدل است، برخورد شود زیرا به اعتقاد ما چنین برخوردی است که می تواند امیدها را در جامعه افزون کند.

 

دستگاه قضایی باید خود را موظف بداند که برای امیدآفرینی و برخورد با عناصر فاسد، از همه خدمتگزاران عرصه اقتصاد، کارآفرینان، سرمایه گذاران و مدیرانی که با جسارت، خلاقیت و شجاعت، تحریم‌ها را دور می زنند و اجازه نمی دهند خللی در زندگی مردم ایجاد شود، حمایت جدی کند.

 

خوشبختانه تابوی مبارزه با فساد با وجود مدیران انقلابی و جهادی و مجموعه جدید و تازه نفس و قاطع و شجاع قوه‌قضائیه شکسته شده است که امیدواریم این روند قاطعانه ادامه‌دار باشد.

 

چرا که اگر فساد در کشور رواج پیدا کند قطعا بر زندگی تک تک مردم اثرگذار خواهد بود و اگر با این اژدها هفت سر مبارزه قاطعانه صورت بگیرد، قطعا به صورت ملموس آثار سوء آن کاهش می‌یابد.

 

البته در این مدت اخیر خبرهای بسیار خوب و خوشحال کننده‌ای از قوه قضاییه به گوش می‌رسد که دل تمام مستضعفان و مردم را خوشحال کرده است که امیدواریم ادامه‌دار باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان