کد خبر : 3588
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۰
-

دانشجویان خوزستان از آیت الله رییسی دعوت کردند

دانشجویان خوزستان از آیت الله رییسی دعوت کردند
بوشهرنیوز: حال تمام مردم خوزستان همانند دانشجویان بیدار خود، از ریاست قوه قضائیه درخواست دارند که به خوزستان سفر کند تا با حضور خود، مفاسد شناسایی و با آنها برخورد ویژه شود.؛

به گزارش بوشهرنیوز؛ بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز در راهپیمایی ۱۳ آبان‌ماه امسال در نامه‌ای به آیت‌الله رئیسی، رئیس قوه قضائیه خواستار سفر وی به خوزستان شدند.

 

علت این خواستار و دعوت، بررسی حقوق ضایع شده کارگران استان و بررسی خصوصی‌سازی های انجام شده در استان و مقابله با مفسدان اقتصادی است.

 

حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد نماینده ولی‌فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز نیز به کمپین دعوت دانشجوها از رئیس قوه قضائیه پیوست.

 

همچنین آیت‌الله حیدری نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری و حجت‌الاسلام دسمی نامه درخواست دانشجویان خوزستانی را امضا کردند.

 

رهبر معظم انقلاب نیز بارها در رابطه با امر خصوصی‌سازی که گاهی اوقات منجر به ظلم به کارگران می‌شود، هشدار و تذکر داده‌اند.

 

ایشان در دیدار اخیر خود با اعضای مجلس خبرگان رهبری، تصریح نمودند: از فساد باید پیشگیری کرد تا قضایایی مثل اراک و خوزستان پیش نیاید.

 

بر همین اساس دانشجویان خوزستانی با ارسال نامه به رئیس قوه‌قضائیه، خواهان این شدند که تکلیف کارگران خوزستانی از جمله کارگران هفت تپه، فولاد، صابون سازی و… مشخص شود.

 

با توجه به روحیه بالای آیت‌الله رئیسی، رئیس جهادی و انقلابی قوه‌قضائیه انتظار می‌رود که وی به درخواست این جوانان پاسخ دهد و در اسرع وقت به استان خوزستان سفر کند.

 

استان خوزستان از ظرفیت‌های فراوان و استعدادهای بی‌شماری برخوردار است اما متاسفانه با تخلفات بی‌شمار برخی از افراد مسئول، مشکلات زیادی را متحمل شده است.

 

اگر فساد در این استان به معنای واقعی کلمه خشکانده شود، خیر و برکات این استان تمام کشور را پوشش می‌دهد و بسیاری از ناهنجاری‌های از جمله بیکاری را حل و رفع می‌کند.

 

حال تمام مردم خوزستان همانند دانشجویان بیدار خود، از ریاست قوه قضائیه درخواست دارند که به خوزستان سفر کند تا با حضور خود، مفاسد شناسایی و با آنها برخورد ویژه شود.

 

متن نامه دانشجویان خوزستانی به رئیس قوه‌قضائیه به شرح زیر است:

سلام علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد(ص) و با احترام به استحضار می‌رساند، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز در راستای مطالبه گری مشکلات معیشتی کارگران مظلوم استان خوزستان و ایضا خصوصی‌سازی انجام شده در سطح استان که متاسفانه با سوء استفاده افراد متصل به قدرت و ثروت که به صورت غلط انجام شده است و با توجه به سوابق شما در برخورد عادلانه با مفسدین اقتصادی و دلسوزی جنابعالی نسبت به قشر آسیب‌پذیر کارگری، از حضرتعالی دعوت به عمل می‌آید تا با حضور در استان خوزستان به بررسی حقوق ضایع‌شده کارگران بومی در نیشکر هفت تپه، پتروشیمی فارابی، پتروشیمی آبادان، گروه ملی، لوله‌سازی اهواز، نیروگاه سیکل آبادان و… بپردازید و دست مفسدین را از بین المال مسلمین قطع نمایید و همچنین با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی اهواز، پاسخگوی سوالات دانشجویان در مورد مشکلات این استان باشید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان