کد خبر : 3608
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱
-

گروکشی یا ناهماهنگی؟ ؛

مصاحبه غیرتخصصیِ دهدار؛ قطعی های مکرر آب و کلافگیِ مردم جنوب شهر بوشهر

مصاحبه غیرتخصصیِ دهدار؛ قطعی های مکرر آب و کلافگیِ مردم جنوب شهر بوشهر
بوشهرنیوز: به نظر می رسد در این مورد خاص دهدار، رییس شورای شهر بوشهر به صورت شتابزده و عجولانه سعی داشت خبر را به نام خود تمام کند اما ظاهرا تیر وی به سنگ خورده و شرکت آبفای بوشهر از هفته گذشته تاکنون با قطعی های مکرر نشان داد که رییس شورا نمی بایست وارد حوزه تخصصی آب شده و پیش از هماهنگی و رفع کامل مشکلات مصاحبه کند.؛

بوشهرنیوز- جمعه هفته گذشته بود که دهدار، رییس شورای اسلامی شهر بوشهر در اقدامی عجولانه و تعجب برانگیز در رسانه ها اعلام کرده بود که مشکل کم آبی و نوبت بندی مناطق جنوبی شهر بوشهر مانند دواس، امامزاده، رایانی، سرتل، ریشهر و دیگر نقاط این منطقه حل شده و مردم جنوب این شهر دیگر شاهد سهمیه بندی آب نخواهند بود.

 

وی به برگزاری جلسه ای بین شرکت آبفا با مدیریت شهری و استانداری بوشهر اشاره کرد و اعلام نمود که سایر مناطق شهر بوشهر نیز شاهد رفع مشکلات در حوزه آب خواهند بود.

 

اگرچه انجام چنین مصاحبه ای ارتباطی به شورای شهر نداشته و معمولا مسئولین شرکت آبفا می بایست درخصوص آب و مسایل مربوط به آن اظهارنظر کنند و در همان ابتدا هم مشخص بود نمی توان به اعلام نظر رییس شورای شهر بوشهر چندان دلخوش کرد اما بازهم برخی شهروندان بوشهری این مصاحبه را جدی گرفته و از رفع مشکلات در حوزه آب شرب ابراز خوشحالی کردند.

 

ظاهرا این مصاحبه و امیدواری مردم به دو ساعت هم نکشید زیرا شرکت آبفای بوشهر به طور عملی نشان داد که دهدار نمی بایست به حوزه تخصصی آب ورود می کرد و مصاحبه ای شتابزده صورت می داد.

 

گزارش بوشهرنیوز حاکیست، بلافاصله پس از رسانه ای شدن مصاحبه دهدار تا لحظه ارسال خبر که حدود یک هفته می گذرد نه تنها مشکل کم آبی جنوب شهر بوشهر رفع نشد بلکه ساعت های قطعی از یکی دو ساعت به بیش از ۱۵ ساعت افزایش یافت و حتی در طول هفته گذشته بخشی از ساکنین مناطق دواس قطعیِ بیش از ۲۴ ساعت را هم تجربه کردند.

 

از طرفی مصاحبه های متعدد استاندار بوشهر در ماه های گذشته درمورد احداث آب شیرین کن ها و رفع مشکلات آبی در مناطق مختلف استان از جمله مرکز استان در رسانه های مختلف و عدم نتیجه گیری در این حوزه بیش از کم آبی مردم را کلافه و سردرگم کرده و این موضوع شهروندان استان را عصبی و ناراحت کرده است.

 

در این که مدتیست وزارت نیرو احداث آب شیرین کن ها را در برخی از نقاط استان بوشهر مورد توجه قرار داده است شکی نیست اما طولانی شدن این پروژه ها و بدتر از آن مصاحبه های گوناگون از مسئولین مختلف درمورد رفع مشکلات و عدم نتیجه گیری، بیش از کم آبی مردم را بی اعتماد و کلافه کرده است.

 

به نظر می رسد در این مورد خاص هم دهدار، رییس شورای شهر بوشهر به صورت شتابزده و عجولانه سعی داشت خبر را به نام خود تمام کند اما ظاهرا تیر وی به سنگ خورده و شرکت آبفای بوشهر از هفته گذشته تاکنون با قطعی های مکرر نشان داد که رییس شورا نمی بایست وارد حوزه تخصصی آب شده و پیش از هماهنگی و رفع کامل مشکلات مصاحبه کند.

 

به هر حال؛ جنوب شهر بوشهر از هفته گذشته تاکنون در حوزه آب شرب دچار مشکلات مضاعف شده و هیچ کس هم پاسخگوی بی آبی مردم در این منطقه از مرکز استان بوشهر نیست.

 

مسئولین هم که ظاهرا به انجامِ مصاحبه های گوناگون با رسانه ها دلخوش کرده اند و همین موضوع موجب بی اعتمادی مردم به مدیران شده است و با تداوم چنین روندی قطعا کسی توجهی به مصاحبه ها و اطلاع رسانی های بعدی مسئولین نیز نخواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سلیم پور سه شنبه , 19 آذر 1398 - 15:14

والا ما الان دو روزه هستش که آب نداریم .زنگ زدم اداره آب منو پشت خط نگهداشت آخرشمسرتل بدون اینکه جواب بدن قطع کردن.محله سرتل

آخرین اخبار

ایران و جهان