کد خبر : 3641
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۴
-

شهروند آزاری به سبک مخابرات بوشهر؛

تعجیل در قطع؛ تاخیر در وصل

تعجیل در قطع؛ تاخیر در وصل
بوشهرنیوز: در حالی که مخابرات بوشهر برای قطع تلفن مشترکینی که بدهی دارند تعجیل کرده و سریعا تلفن ها را قطع می کند اما برای وصل مجدد، مردم باید از هفت خوان رستم عبور نمایند.؛

به گزارش بوشهرنیوز؛ در حالی که مخابرات با برون سپاری برخی فعالیت ها شعار می دهد که ارتباط با مشترکین را تسهیل کرده است اما در عمل مردم شاهد سخت تر شدن کارها هستند.

 

گزارش بوشهرنیوز حاکیست، پس از قطع تلفن مشترکینی که به هر دلیلی به شرکت مخابرات بدهکار هستند، شهروندانی که بدهی خود را به دفاتر پیشخوان دولت پرداخت می کنند می بایست مانند توپ فوتبال بین این دفاتر و شرکت مخابرات در تردد باشند.

 

بر اساس این گزارش گفته می شود پس از واریز بدهی به دفاتر پیشخوان دولت، به دلیل عدم هماهنگی بین این دفاتر و شرکت مخابرات، مشترکین می بایست به امور مشترکین مخابرات مراجعه کرده و موضوع را دوباره پیگیری کنند.

 

یکی از مشترکین تلفن ثابت به بوشهرنیوز گفت: در حالی که روز چهارشنبه هفته گذشته بدهی خود را به دفتر پیشخوان دولت در خیابان شهید ماهینی پرداخت کرده ام اما پس از گذشت چند روز؛ متصدی این دفتر اعلام کرد که ظهر روز شنبه هفته جاری پول به حساب شرکت مخابرات واریز شده است.

 

این شهروند بوشهری ادامه داد: پس از چند روز پیگیری سرانجام دفتر پیشخوان دولت اعلام کرد که باید موضوع را از طریق واحد مشترکین واقع در میدان امام(ره) بوشهر پیگیری کنم.

 

وی افزود: در حالی که این واحد با ثبت شماره تلفن اعلام کرد که تا نیم ساعت دیگر خط موردنظر وصل خواهد شد اما تا عصر روز یکشنبه همچنان خط تلفنم مسدود می باشد.

 

این شهروند اظهار داشت: ظهر روز یکشنبه به واحد خرابی تلفن نیز مراجعه کرده و هم به صورت حضوری و هم تلفنی خرابی تلفنم را هم ثبت نموده ام.

 

این مشترک تلفن ثابت با اشاره به بدهی ۳۰ هزار تومانی خود به شرکت مخابرات گفت: متاسفانه مخابرات بوشهر به خاطر سی هزار تومان تلفن بنده را قطع کرد و پس از گذشت پنج روز هنوز خودشان نمی دانند مشکل از کجاست و نمی توانند نسبت به وصل آن اقدام کنند.

 

این شهروند با اشاره به نیاز مبرم خود به تلفن ثابت ابراز داشت: واقعا شرکت مخابرات چگونه می تواند خسارت پنج روز قطع تلفن بنده را جبران کند؟

 

وی همچنین از دستگاه های نظارتی خواست نظارت های خود بر دستگاه های خدمات رسان را افزایش دهند تا از نارضایتی مردم جلوگیری شود.

 

گفتنی است برون سپاری کارها توسط برخی دستگاه ها به بهانه تسهیل در کارهای مردم نه تنها موجب آرامش و آسایش مردم نشد بلکه گاها دردسرهایی برای شهروندان ایجاد کرد که بر برخی نگرانی ها و نارضایتی ها افزوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان