کد خبر : 3697
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶
-

در گفتگو با رسانه ها مطرح شد؛

هشدارِ دادستان بوشهر؛ مردم هوشیار باشند در دام اشرار نیفتند

هشدارِ دادستان بوشهر؛ مردم هوشیار باشند در دام اشرار نیفتند
بوشهرنیوز: دادستان عمومی و انقلاب استان بوشهر با تاکید بر هوشیاری مردم که در دام افراد خرابکار، معاند و اشرار نیفتند گفت: دستگاه قضا بدون اغماض و با اقتدار با مخلان نظم و امنیت و خرابکاران اموال عمومی برخورد قاطع و قانونی می‌کند.؛

به گزارش بوشهرنیوز؛ علی حسن‌پور با بیان اینکه مخلان در نظم و امنیت تحت تعقیب و مجازات قانونی قرار می‌گیرند اظهار داشت: لازم است کسانی که در اغتشاشات دچار آسیب شده‌اند برای تحت تعقیب قرار دادن مخلان نظم و امنیت شکایت خود را به دادستانی‌ تحویل دهند.

 

دادستان عمومی و انقلاب استان بوشهر با تاکید بر برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت افزود: لازم است بانک‌ها، اماکن خصوصی و عمومی که به سبب اغتشاش برخی افراد دچار خسارت شده‌اند، شکایت خود را به‌همراه مستندات لازم برای رسیدگی به مراجع قضایی ارائه کنند چرا که کسانی که سبب خسارات اموال عمومی شده‌اند و اخلال‌گران در نظم و امنیت تحت تعقیب و مجازات قانونی قرار می‌گیرند.

 

وی با اشاره به آمادگی دستگاه قضا استان در رسیدگی به پرونده مخلان نظم و امنیت گفت: دستگاه قضایی استان بوشهر با تمام توان برای رسیدگی به شکایت‌ متضرران ناشی از ناآرامی‌های اخیر آماده‌ است. تخریب اموال و تاسیسات عمومی و خصوصی جرم است و دستگاه قضایی با متخلفان در این زمینه برخورد قاطع می‌کند.

 

حسن‌پور با تاکید بر هوشیاری مردم که در دام افراد خرابکار، معاند و اشرار نیفتند تصریح کرد: دستگاه قضا بدون اغماض و با اقتدار با مخلان نظم و امنیت و خرابکاران اموال عمومی برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان