کد خبر : 3730
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
-

با انتخاب شورا؛

خیری شهردار دلوار شد

خیری شهردار دلوار شد
بوشهرنیوز: گفته می شود برای شهرداری دلوار گزینه های متعددی از جمله یکی از شهرداران سابق استان و همچنین یکی از معاونین سابق شهرداری بوشهر نیز مطرح بوده اند اما در نهایت با توجه به سوابق خیری، شورای شهر رای به شهرداری وی داد.؛

به گزارش بوشهرنیوز؛ چند روز قبل شورای شهر دلوار با برگزاری جلسه ای، با اکثریت آرا مهندس حامد خیری را به عنوان شهردار این شهر انتخاب کرد.

 

خیری که سابقه فعالیت در شهرداری دلوار به عنوان مسئول هماهنگی امور عمرانی را دارد هم اکنون در دانشگاه های استان بوشهر نیز مشغول به تدریس می باشد.

 

وی همچنین در معاونت عمرانی استانداری بوشهر به عنوان ناظر بسیاری از پروژه های استان، از تجربیات خوبی در حوزه عمرانی برخوردار است.

 

گفته می شود برای شهرداری دلوار گزینه های متعددی از جمله یکی از شهرداران سابق استان و همچنین یکی از معاونین سابق شهرداری بوشهر نیز مطرح بوده اند اما در نهایت با توجه به سوابق خیری، شورای شهر رای به شهرداری وی داد.

 

شهرداری دلوار که با استعفای ندری مدتی با سرپرستی عامرنژاد اداره می شد اکنون در انتظار امضای حکم خیری توسط استاندار بوشهر می باشد تا هر چه سریع تر برخی پروژه های این شهر که هم اکنون بلاتکلیف هستند از رکود خارج شوند.

 

مدت زمان زیادی به سال نو و ورود مسافرین نوروزی به استان بوشهر و شهر دلوار باقی نمانده است و این شهر به عنوان یکی از شهرهای مسافرخیز استان هر چه سریع تر می بایست از حالت رکود و بلاتکلیفی خارج شود.

 

موضوع مهمی که با صدور حکم شهردار دلوار توسط استاندار بوشهر در کوتاه ترین زمان به آن جامه عمل پوشیده و این شهر هر چه سریع تر برای استقبال از مسافرین نوروزی آماده خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 3 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان