کد خبر : 3732
تاریخ انتشار : جمعه ۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶
-

همبستگی شبه‌سلبریتی‌های معلوم‌الحال با اشرار

همبستگی شبه‌سلبریتی‌های معلوم‌الحال با اشرار
بوشهرنیوز: اگرچه با حضور مردم و مقابله نیروهای امنیتی و انتظامی، غائله آمریکایی-اسرائیلی-سعودی روزهای اخیر هم با ماندن روسیاهی به ذغال خاتمه یافت اما با این وجود و به سیاق گذشته همچنان، شبه‌سلبریتی‌های عقب‌مانده و معلوم‌الحال، با تاخیر فازی عجیب و غریب با لشکر شکست‌خورده اغتشاش اعلام همبستگی کردند!؛

بوشهرنیوز- در پی اعلام خبر سهیمه‌بندی بنزین و حواشی مصرف سوخت، تجمع‌های مسالمت‌آمیزی در سطح کشور با حضور مردم برگزار شد اما پس از شکل‌گیری این تجمعات مسالمت آمیز و بدون مشکل، فتنه جدی شکل گرفت و برخی افراد که منتسب به استکبار جهانی بودند سعی داشتند از این فرصت به دست آمده به نفع خود بهره ببرند.

 

آشوبگران و اشرار با به حاشیه کشاندن اعتراضات مردمی، رو به خشونت آوردند و بیت‌المال و اموال شخصی مردم را برای خود مباح دانسته و شروع به تخریب آنها کردند.

 

سلب امنیت از خانواده‌ها، تعطیلی بازارها، برخورد مسلحانه با نیروهای امنیتی و انتظامی و به شهادت رساندن تعدادی از سربازان جان بر کف گوشه‌ای از اقدامات تاریک این اشرار بود.

 

با حضور مردم و مقابله نیروهای امنیتی و انتظامی، غائله آمریکایی-اسرائیلی-سعودی روزهای اخیر هم با ماندن روسیاهی به ذغال خاتمه یافت و با وجود خسارات مالی و جانی که به ملت ایران وارد شد، باز هم به خواست خدا، طرح و برنامه‌ریزی چند ساله کانون‌های ‌تروریستی خارج و داخل کشور، با شکست مواجه شد.

 

اما با این وجود و به سیاق گذشته همچنان، شبه‌سلبریتی‌های عقب‌مانده و معلوم‌الحال، با تاخیر فازی عجیب و غریب (گویا تازه در جریان اوضاع قرار گرفته‌اند) با لشکر شکست‌خورده اغتشاش اعلام همبستگی کردند!

 

این اعلام همبستگی زمانی رخ داد که معرکه به پایان رسیده و ختم آن نیز گرفته شده است.

 

این شبه‌سلبریتی‌ها که خود را مهربان و دلسوز برای مردم جلوه می‌دهند، برای اینکه در این میانه بگویند ما هم هستیم، با هزار من لاپوشانی و در لفافه حرف زدن(که نکند شاید به خطر بیفتند!) جملات یک خطی و دو خطی می‌نویسند.

 

مثلا یکی‌شان که این روزها از ترس مجازات قانون به‌دلیل معاونت در قتل فراری است، نوشته که: «…گرانی، اختلاس، سانسور، و زندان…. قدغن!!… آه مظلوم بالاخره آسمان رو به لرزه درمیاره…»

 

یا بازیگر درجه سه هم که به‌خاطر ضعف مفرط، مدت‌هاست هیچ‌کس سراغی از او نمی‌گیرد برای اینکه خودی نشان دهد نوشته: «پام شکسته و چهل روزه تو گچه ماشینم ندارم وگرنه وسط همین خیابون‌ها بودم…»!

 

یکی دیگر هم که خیلی مدعی مرام و لوطی‌گری و از این حرف‌هاست و البته مدتی است فیلم‌های شصت من یه غاز چاله‌میدانی بازی می‌کند هم نوشته: «بخدا حق این مردم این نیست!»

 

معلوم نیست این تصاویر متحرک سخیفی که این آقا و دوستانش به‌عنوان فیلم و سینما بازی کرده و می‌سازند و به خلق‌الله عرضه می‌کنند، واقعاً حق این مردم است؟!

 

بقیه هم از فراری‌های لس‌آنجلسی و افراد مفسدی هستند که کوس رسوایی‌شان در همان سال‌های قبل از انقلاب هم فواحش و اراذل را شرمنده می‌کرد!

 

ملت ایران نیاز به این دلسوزی‌ها دروغین و ریاکارانه ندارد، چرا که به خوبی می داند همین افراد که سال‌ها ادعا می‌کنند کسی که در چیز تخصص ندارد نباید در آن ورود کند، خود در ایام انتخابات با استفاده از احساسات مردم وارد بازی سرنوشت شدند.

 

اکنون این افراد که انگشت مهری آن ها برای رای به برخی افراد همسو با خود کماکان رنگی است، منتقد منتخبین همسوی خود شده‌اند و اینجاست که مردم باید کدام مطلب این سیاست‌های مکارانه را قبول کنند و بپذیرند!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان