کد خبر : 3734
تاریخ انتشار : جمعه ۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴
-

در اولین بارش پاییزی؛

سقف بیمارستان تازه تاسیس اهرم مقابلِ باران کم آورد

سقف بیمارستان تازه تاسیس اهرم مقابلِ باران کم آورد
بوشهرنیوز: سقف‌های فاز جدید و تازه تاسیس بیمارستان امام حسین(ع) اهرم در مقابل باران پاییزی کم آورد و خسارت دید.؛
به گزارش بوشهرنیوز؛ مسؤولین استانی هر چند خودشان را به بیراهه بزنند ولی موضوع تجهیز بیمارستان امام حسین(ع) اهرم که خواسته به‌حق مردم تنگستان است را باید جدی گرفت. گر چه یادمان نرفته در سال‌های نه چندان دور بیمارستان نیمه‌ ساخته اهرم جولانگاه سگ‌های ولگرد شده بود و هیچ مزیتی برای تنگستانی‌ها نداشت تا اینکه بعد از سال‌ها فاز اول این بیمارستان که در حد یک درمانگاه معمولی با یک پزشک عمومی بود آغاز به کار کرد.

سال‌ها از پی هم گذشت و اندک امکاناتی به اوضاع تجهیز این بیمارستان اضافه شد ولی باز نمی‌شد نام بیمارستان را به این مکان درمانی اهالی تنگستان داد و حالا با گذشت چندین سال از عمر این بیمارستان و افتتاح فاز دوم که به لحاظ ظاهری رنگ و لعاب شبیه‌تری به بیمارستان گرفته است متاسفانه در پس بی‌مهری‌های مسؤولین استانی تنها آنچه عاید مردم تنگستان شده است اتاق‌های تو در تویی است که فقط و فقط اتاق خالی است.

 

به نوشته فارس، سقف‌های فاز جدید و تازه تاسیس بیمارستان امام حسین(ع) اهرم در مقابل باران پاییزی کم آورد و خسارت دید. طبق گزارش واصله از مراجعه‌کنندگان به بیمارستان امام حسین(ع) شهر اهرم سقف‌های فاز جدید و تازه تاسیس این بیمارستان نم داده و چکه می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان