کد خبر : 3737
تاریخ انتشار : جمعه ۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰
-

سردار رزمجو عنوان کرد:؛

برگزاری ۵۰۰۰ برنامه در هفته بسیجِ بوشهر

برگزاری ۵۰۰۰ برنامه در هفته بسیجِ بوشهر
بوشهرنیوز: فرمانده سپاه امام صادق(ع) از برگزاری بیش از پنج هزار عنوان برنامه هفته بسیج در استان بوشهر خبر داد. ؛

به گزارش بوشهرنیوز؛ سردار علی رزمجو با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد شهدا، اظهار داشت: امسال در هفته بسیج بیش از پنج هزار عنوان برنامه در سطح پایگاه‌های مقاومت، حوزه‌ها و نواحی بسیج استان بوشهر برگزار می‌شود.

 

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه برنامه‌های هفته بسیج با افتتاح نمایشگاه کتاب در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر آغاز شده است، افزود: عطرافشانی قبور مطهر شهداء،میقات صالحین، برپایی میز خدمت در جایگاه نماز جمعه و نشست‌های گفتمان سازی فرهنگی و انقلابی از جمله برنامه‌های هفته بسیج در استان بوشهر است.

 

وی از برپایی همایش مطالبه‌گری اجتماعی، بایدها و نبایدها در مرکز استان بوشهر خبر داد و بیان داشت: همزمان با پنج آذر سالروز صدور فرمان امام راحل مبنی بر تشکیل ارتش ۲۰ میلیون نفری،  تجمع بزرگ بسیجیان تحت عنوان شکوه، اقتدار و مقاومت در شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر برگزار و در مرکز استان نیز تجمع بزرگ ۱۰ هزار نفری بسیجیان برگزار خواهد شد.

 

رزمجو گفت: همایش تجلیل از فعالان عرصه خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی، بزرگداشت و تکریم پیشکسوتان و الگوهای برتر بسیج و جشنواره سرودها و آواهای بسیج از دیگر برنامه هفته بسیج در استان بوشهر است.

 

وی عنوان کرد: هفته بسیج یادآور خاطرات با شکوه مجاهدت‌های مردمان، زنان و جوانان انقلابی و خدمتگزار است که زیباترین تابلوی ایثار و فداکاری را با نجابت، فروتنی، شجاعت،  رشادت ترسیم کردند و با تاسی از سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) الگویی ماندگار برای همیشه تاریخ شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان