کد خبر : 3740
تاریخ انتشار : جمعه ۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵
-

فرمانده انتظامی دشتستان خبر داد:؛

دستگیری مأمور قلابی در دشتستان

دستگیری مأمور قلابی در دشتستان
بوشهرنیوز: فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از شناسایی و دستگیری فرد کلاهبردار در پوشش مأمور پلیس خبر داد.؛
به گزارش بوشهرنیوز؛ سرهنگ فرهاد آراوند در جمع خبرنگاران اظهار داشت : مأموران پلیس آگاهی دشتستان در پی دریافت اخبار موثق مبنی بر کلاهبرداری شخصی حدودا ۴۵ ساله از کسبه و مغازه‌داران شهر برازجان اقدامات لازم را جهت شناسائی و دستگیری وی آغاز کردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان افزود : با اشراف اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی و انجام تحقیقات از مال‌باختگان، متهم به هویت معلوم در شهر برازجان شناسائی و دستگیر که در بازرسی از منزل وی یک دست لباس نیروی انتظامی کشف شد.

 

وی بیان داشت: متهم در مواجهه حضوری با مال‌باختگان و شواهد و قرائن ارائه شده از سوی پلیس ضمن اعتراف به بزه انتسابی، گفت: متهم در پوشش مأمور انتظامی با سوءاستفاده از اعتمادعمومی به پلیس  و معرفی خود به‌عنوان مأمور نیروی‌انتظامی بدون پرداخت وجه از مغازه‌های شهر برازجان اجناسی را گرفته و از آنان کلاهبرداری کرده است که در این راستا متهم پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات تحویل مراجع قضائی شد.

 

 آراوند افزود: شهروندان با هوشیاری و دقت لازم فریب افراد کلاهبرداری که خود را به عنوان مأموران ادارات دولتی  و غیره معرفی می‌کنند نخورند و در صورت مشاهده چنین مواردی سریعا از طریق تلفن ۱۱۰ پلیس را مطلع سازند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان