کد خبر : 3744
تاریخ انتشار : شنبه ۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱
-

تارتار به آرزویش رسید؛

قرمزپوشان در تهران به زانو درآمدند

قرمزپوشان در تهران به زانو درآمدند
بوشهرنیوز: پرسپولیس دیروز چهارمین شکست فصل را متحمل شد و شانس کسب عنوان دوم را از دست داد و در پی این شکست کالدرون سرمربی پرسپولیس برای توضیحات به مدیرعامل این تیم احضار شد.؛

بوشهرنیوز- عصر روز گذشته دو تیم نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس تهران در ورزشگاه آزادی و در حضور حدود ۱۰ هزار تماشاگر برگزار شد.

 

این مسابقه در نیمه نخست به تساوی صفر بر صفر به پایان رسید اما در نیمه دوم، هر دو تیم به ویژه تیم پرسپولیس تهران به دنبال گل‌زنی بودند.

 

نفت مسجد سلیمان اما در این مسابقه با برنامه ریزی روی ضدحملات چند موقعیت را توسط الجبوری از دست داد ولی روی یک ضربه کرنر دروازه پرسپولیس را باز کرد.

 

تیم نفت مسجد سلیمان در دقیقه ۷۹ نتیجه را به سود خود کرد و تا پایان بازی از این برد شیرین خود محافظت کرد تا ۳ امتیاز شیرین را از شاگردان کالدرون بگیرد.

 

مهدی تارتار سرمربی نفت مسجد سلیمان پیش از این اعلام کرده بود آرزویش با تیمش شکست دادن پرسپولیس است اما امروز به این مهم دست پیدا کرد.

 

پرسپولیس دیروز چهارمین شکست فصل را متحمل شد و شانس کسب عنوان دوم را از دست داد و در پی این شکست کالدرون سرمربی پرسپولیس برای توضیحات به مدیرعامل این تیم احضار شد.

 

قرار است گابریل کالدرون سرمربی تیم پرسپولیس به دیدار محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برود تا در خصوص روند حرکتی تیمش در یازده هفته‌ای که گذشت پاسخ دهد. او همچنین پاسخگوی شکست خانگی تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان خواهد بود.

 

پس از باخت تیم پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان برخی از هواداران تیم پرسپولیس خواستار جدایی کالدرون از این تیم شدند اما انصاری‌فرد حاضر نشد در خصوص این شرایط با خبرنگاران صحبت کند و باید دید خروجی این جلسه مهم چه خواهد بود.

 

اما آن سوی میدان، نفت مسجد سلیمان که علی رغم استعدادهای خود، در مشکلات زیادی به سر می‌برد امروز برای مردم خوزستان به ویژه مسجد سلیمان افتخارآفرینی کرد.

 

وزارت نفت باید این تلاش مسجد سلیمان را قدر بداند و به کمک و مدد این تیم پر طرفدار و ریشه‌دار بیاید و برای آینده این تیم هزینه کند.

 

فوتبال یکی از دلخوشی‌های مسجد سلیمان است که باید با حل و رفع این مشکلات دست و پا گیر، دل مردم این شهرستان و جوانان را شاد کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان