کد خبر : 3757
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹
-

مردم میثاق خود با ولایت را تجدید کردند؛

خروش آبادان و خرمشهر علیه آشوبگران و اشرار

خروش آبادان و خرمشهر علیه آشوبگران و اشرار
بوشهرنیوز: امروز مردم خرمشهر و آبادان با راهپیمایی «ابراز انزجار از اغتشاشگران و میثاق با ولایت» هم خط خود را از آشوبگران و اشرار جدا کردند و هم مطالبات به حق و واقعی خود را گوشزد نمودند.؛

بوشهرنیوز- روز جمعه پس از اقامه نماز جمعه، تجمع «ابراز انزجار از اغتشاشگران و میثاق با ولایت» با حضور اقشار مختلف مردم در شهرستان برگزار شد.

 

مردم ولایتمدار و شهید پرور خرمشهر در کنار سنگر هشت سال دفاع مقدس؛ مسجد جامع انزجار خود را از اشرار و آشوبگران و حامیان آنها فریاد زدند و بار دیگر عهد و میثاق خود با نظام مقدس اسلامی و ولایت فقیه را تجدید کردند.

 

مردم خرمشهر با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضامین ضداستکباری و همچنین مطالبات قانونی در این تجمع به صورت باشکوه حضور پیدا کردند.

 

«لبیک یا خامنه‌ای»، «مرگ بر فتنه‌گر»، «تخریب کار اشرار است»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آل‌سعود»، «دست خدا بر سر ما، خامنه‌ای رهبر ما»، «نبرد با بیکاری حرف دل ملته، آشوبگر و فتنه گر دشمن این ملته» و… از جمله پلاکاردها و دست‌نوشته‌هایی است که در دستان مردم خرمشهر بود.

 

همچنین راهپیمایی مردم آبادان از مسجد حضرت امیرالمومنین(ع) تا مصلای این شهر در محکوم کردن اقدام آشوب‌طلبان برگزار شد.

 

مردم آبادان در حمایت از امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی با سر دادن شعار به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و انزجار خود را از حرکت اخیر آشوبگران و دشمنان خارجی و داخلی فریاد کردند.

 

مرد و زن و پیر و جوان با شرکت در این تجمع صف خود را از آشوبگران جدا کرده و اعلام کردند فرمایشات رهبری فصل الخطاب همگان است.

 

عصر جمعه یعنی ساعاتی پس از اعلام سهمیه بنزین و افزایش قیمت آن جمعی از مردم آبادان و خرمشهر به نشانه اعتراض و اعلام مطالبات خود در شهرستان های خود تجمع کردند.

 

این مطالبات ابتدا به صورت مسالمت‌آمیز برگزار شد و مردم با نظم خاصی و با سر دادن شعارهای مناسب، انتقاد خود به امر اصلاح سرانه سوخت را فریاد زدند.

 

اما پس از ساعتی برخی افراد که از پیش برنامه داشته و با تمام آمادگی در میدان حضور داشته‌اند با به حاشیه کشاندن این تجمعات مردمی و مسالمت‌آمیز، شروع به آشوبگری کردند.

 

سلب امنیت و استفاده از سلاح‌های سرد و گرم از جمله شرارت های این آشوبگران بود که با ورود به موقعه نیروهای امنیتی و انتظامی و مردم فهیم این غائله برچیده شد.

 

امروز مردم خرمشهر و آبادان با راهپیمایی «ابراز انزجار از اغتشاشگران و میثاق با ولایت» هم خط خود را از آشوبگران و اشرار جدا کردند و هم مطالبات به حق و واقعی خود را گوشزد نمودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان