کد خبر : 3802
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴
-

با اقدامات معاونت اجرایی و خدمات شهری شهرداری؛

 شهر بوشهر به استقبال نوروز می رود+عکس

 شهر بوشهر به استقبال نوروز می رود+عکس
بوشهرنیوز: معاونت اجرایی و خدمات شهری شهرداری بوشهر امسال زودتر از همیشه خود را برای تعطیلات نوروز و استقبال از مسافرین نوروزی آماده کرده است.؛

به گزارش بوشهرنیوز؛ در حالی که حدود چهار ماه به نوروز ۹۹ باقی مانده است اما امسال معاونت اجرایی و خدمات شهری شهرداری بوشهر با برنامه ریزی خود سعی کرده بخشی از فعالیت هایی را که مربوط به زیباسازی شهر می باشد از هم اکنون به سرانجام برساند.

 

همه ساله شهروندان بوشهری شاهد بودند که شهرداری بوشهر در ماه های پایانی سال نسبت به رنگ آمیزی جداول شهری و دیگر المان های شهر اقدام می کرد که گاها با فرارسیدن نوروز این فعالیت ها به چند روز اول تعطیلات نیز کشیده می شد.

 

امسال اما به نظر می رسد معاونت اجرایی و خدمات شهری شهرداری بوشهر از هم اکنون برخی جداول شهری را رنگ آمیزی کرده و زودتر از سال های گذشته زیباسازی را آغاز کرده است.

 

گفته می شود رنگ آمیزی بولاردهای پیاده روها، استقرار گلدان های متناسب با فضای شهری و رنگ آمیزی جداول از جمله اقداماتی است که از هم اکنون معاونت اجرایی و خدمات شهری شهرداری بوشهر آن ها را در دستور کار قرار داده تا با تعصیلات نوروزی و ورود مسافرین به بوشهر تداخل پیدا نکند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان