کد خبر : 3823
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵
-

فرمانده انتظامی استان بوشهر عوان کرد:؛

۳ عاملِ آشوب های جم دستگیر شدند

۳ عاملِ آشوب های جم دستگیر شدند
بوشهرنیوز: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: سه نفر از عوامل اصلی که در آشوب های هفته قبل با ایجاد راه‌بندان، جاده جم - عسلویه را بسته بودند و باعث ایجاد ناامنی، ترافیک و اخلال در تردد مردم و خودروها در این مسیر شده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.؛

به گزارش بوشهرنیوز؛ سردار خلیل واعظی افزود: همزمان با سهمیه‌بندی بنزین، شماری از آشوبگران باعث ایجاد راه‌بندان، تخریب اموال عمومی و خودروهای شخصی شدند در سطح شهرها و جاده‌ها شدند و مردم را به شرکت در اغتشاش دعوت می‌کردند.

 

وی بیان کرد: یکی از دستگیر شدگان زنی است که از طریق فضای مجازی با یکی از عوامل خود فروخته خارج نشین و ضد انقلاب در ارتباط بوده‌ و در این ناآرامی‌ها از آن طریق هدایت می‌شده‌است.

 

به نوشته ایرنا، واعظی ادامه داد: این زن از ارتباط خود با عامل بیگانه اظهار ندامت و پشیمانی کرد و بیان داشت که با وعده‌های توخالی و فریب دهنده عامل بیرونی و ضدانقلاب مورد اغفال قرار گرفته‌است.

 

وی یادآور شد: فرد دیگری از دستگیر شدگان، شرور مسلحی است که پیش از این سابقه شرارت و سرقت مسلحانه در یکی از شهرستان‌های استان بوشهر را در پرونده دارد.

 

واعظی گفت: نفر سوم نیز با ارتباطی که با رسانه‌های بیگانه داشته‌است عکس و فیلم از تجمع اعتراضی تهیه و برای رسانه های معاند ارسال می‌کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان