کد خبر : 3832
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱
-

اتصال برق؛ علت اصلی دود شدنِ بازار خرمشهر

اتصال برق؛ علت اصلی دود شدنِ بازار خرمشهر
بوشهرنیوز: براساس اعلام معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه خرمشهر اتصالی برق علت وقوع این حادثه بود، ناگفته نماند که در سال‌های پیش نیز به همین علت این بازار آتش گرفته بود.؛

بوشهرنیوز- سه روز پیش بزرگترین مجتمع تجاری در خرمشهر به نام کنزالمال دچار حریق گسترده شد، حریقی که از انبار مرکزی این بازار آغاز و تا دیگر بخش‌های مجتمع سرایت کرد.

 

در پی این حریق گسترده حدود ۴۰ درصد از بازار کنزالمال آسیب دید و بسیاری از مغازه‌ها و فروشگاه طعمه حریق شد.

 

این حریق گسترده باعث شد تا بزرگترین مجتمع تجاری منطقه آزاد اروند غیرقابل فعالیت شود و بدین معنا که این مجتمع تجاری تا چند روز تعطیل و کسب و کار بی‌رونق باشد.

 

عدم کارآمدی امکانات اطفای حریق در این بازار مسئله‌ای است که مورد انتقاد کارکنان این مجتمع واقع شده است، بر اساس گفته آنها سیستم اطفای حریق مجتمع کنزالمال ناکارآمد بود و اگر فعال بود، می‌شد که جلوی در این حریق گسترده را گرفت.

 

بسیاری از فروشگاه‌های این مجتمع تجاری بیمه نیستند و این امر باعث رنج و ناراحتی بسیاری از کسبه شده است و باید مورد ارزیابی و بررسی قرار گیرد.

 

خوشبختانه در جریان این حریق گسترده فردی آسیب ندیده و این حادثه تلفات جانی به همراه نداشته است، اما فقط سه آتش‌نشان در جریان عملیات اطفای حریق مصدوم شدند و به مرکز درمانی منتقل یافتند.

 

براساس نظر کارشناسان و متخصصان حریق بیش از ۶۰ میلیارد تومان به مجتمع تجاری کنزالمال آسیب وارد کرده است.

 

براساس اعلام معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه خرمشهر اتصالی برق علت وقوع این حادثه بود، ناگفته نماند که در سال‌های پیش نیز به همین علت این بازار آتش گرفته بود.

 

البته گفته شده است که مجتمع تجاری کنزالمال ظرف سه روز تا پنج روز آینده به روال عادی خود بازمی‌گردد و مردم می توانند به بازار مراجعه کنند.

 

همچنین بخش آسیب دیده بازار قرار است که تا پیش از عید نوروز ترمیم یابد تا این مجتمع تجاری در ایام سال جدید پذیرای شهروندان باشد.

 

بسیاری از فروشگاه‌های این مجتمع تجاری بیمه نیستند و این امر باعث رنج و ناراحتی بسیاری از کسبه شده است و باید مورد ارزیابی و بررسی قرار گیرد.

 

مجتمع تجاری کنزالمال خرمشهر از جمله بازارهای وسیع منطقه آزاد اروند و خوزستان به حساب می‌آید که معمولا از سرتاسر خوزستان و حتی استان‌های مجاور برای تهیه نیازهای خود به آن مراجعه می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان