کد خبر : 3842
تاریخ انتشار : جمعه ۸ آذر ۱۳۹۸ - ۸:۴۳
-

دم خروس بیرون زد؛

«حب‌ الایران یجمعنا» یا «دلارهای عربستانی»؛ کدام را باور کنیم؟

«حب‌ الایران یجمعنا» یا «دلارهای عربستانی»؛ کدام را باور کنیم؟
بوشهرنیوز: «من وطنم را دوست دارم» را بارها و بارها از این هنرمند شنیدیم، اما باز هم شنیدیم که او دخترش را در کشور دیگری به دنیا آورد و به جز چندماهی که ممکن است سر پروژه باشد، باقی ماه‌های سال را خارج از کشور زندگی و کلاس بازیگری هم برگزاری می‌کند و اکنون نیز جای پایش در شبکه‌‌ای حک شده که مستقیما از سمت عربستان سعودی و حکام آل‌سعود با راهبردی تعیین شده اداره می‌شود.؛

بوشهرنیوز- «من به وطنم به یک دلیل بزرگ برمی‌گردم. مادر من آن‌جا نفس می‌کشد، پدر من آن‌جا خاک است، از همه مهم‌تر ریشه من آن‌جاست!»

 

این جملات سراسر احساس و غرور و افتخار و میهن‌پرستی، متعلق به مهناز افشار هنرمند پرحاشیه است، اما اکنون این بازیگر میهن‌پرست در شبکه‌ای فعالیت دارد که آل‌سعود سکان‌دار آن است.

 

در روزهای گذشته کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که مربوط به پشت صحنه یکی از برنامه‌های استعدادیابی مربوط به شبکه فارسی زبان خارجی بود که مهناز افشار دردر کنار دو خواننده و یک بازیگر ایرانی خارج نشین در جایگاه داورهای برنامه ایستاده است.

 

به عقب برمی‌گردیم، مدت‌هاست که افشار در خارج از کشور به سر می‌برد، پس از جریان شکایت طلبه مازندرانی از او که حکم احضارش به دادسرا صادر هم شده بود، افشار بارها عنوان کرد که به ایران برمی‌گردد.

 

اما اکنون نه تنها به ایران بازنگشت، بلکه شاهد به میان آمد که در یک برنامه خارجی حضور دارد و حالا حالاها بنا نیست به محلی که مادرش نفس می‌کشد و پدرش خاک است و ریشه خود او که در آن است بازگردد!

 

اما ماجرای این‌بارش متفاوت‌تر از همه قبلی‌هاست. ویدئویی از حضورش در یک برنامه استعدادیابی در کنار ایرانی‌های خارج از کشور آن‌هم در یک شبکه فارسی‌زبان خارجی از آن چیزهایی نیست که بی‌تفاوت از کنارش بگذریم.

 

«من وطنم را دوست دارم» را بارها و بارها از این هنرمند شنیدیم، اما باز هم شنیدیم که او دخترش را در کشور دیگری به دنیا آورد و به جز چندماهی که ممکن است سر پروژه باشد، باقی ماه‌های سال را خارج از کشور زندگی و کلاس بازیگری هم برگزاری می‌کند و اکنون نیز جای پایش در شبکه‌‌ای حک شده که مستقیما از سمت عربستان سعودی و حکام آل‌سعود با راهبردی تعیین شده اداره می‌شود.

 

او در ماه‌های گذشته در یک توئیتر جنجالی و در ایام حماسه اربعین حسینی که همه از «حب الحسین یجمعنا» می‌نوشتند، افشار با عبارت «حب الایران یجمعنا» در یک توئیت به شعار اربعین طعنه زده بود و به رابطه میان ایران و عراق اشاره کرده بود.

 

اما اکنون می‌بینیم که هنرمندی که دائما دم از ایران و ایرانی و میهن و… می‌زند، اکنون در دلارهای غیرمیهن و بلکه دشمن میهنش غوطه‌ور است.

 

برنامه استعدادیابی با عنوان «ایران‌ز گات تلنت» محصولی از شبکه ام‌بی‌سی پرشیا است، یکی از زیر شبکه‌های هولدینگ رسانه‌ای mbc که چند سالی است فعالیت می‌کند و نامش به گوش خیلی‌ها آشناست.

 

مجموعه شبکه‌هایی که تمرکزشان روی سرگرمی است و اتفاقا همین ام‌بی‌سی پرشیا که مدتی تعطیل شده بود، دوباره با هدف سرگرمی بی‌انتها با تمرکز روی نسل جوان برنامه‌های خود را شروع کرده است. اما نکته مهم‌تر این مجموعه رسانه‌ای این است که همه آن‌ها متعلق به عربستان سعودی هستند!

 

قضاوت را به خوانندگان می‌سپاریم و عنوان می‌کنیم. کدامیک را باور کنیم، «حب‌ الایران یجمعنا» یا «دلارهای عربستانی»؟!!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان