کد خبر : 3870
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۸:۴۸
-

روز اول 19 نفر نام نویسی کردند؛

 کدام یک از داوطلبینِ مطرح در ۴ حوزه انتخابیه استان بوشهر در روز دوم ثبت نام می کنند؟

 کدام یک از داوطلبینِ مطرح در ۴ حوزه انتخابیه استان بوشهر در روز دوم ثبت نام می کنند؟
بوشهرنیوز: باید منتظر ماند و دید در روز دوم نام نویسی ها کدام یک از چهره های شاخص چهار حوزه استان بوشهر با حضور در فرمانداری های استان نام خود را به عنوان کاندیدای مجلس یازدهم ثبت خواهند کرد؟؛

به گزارش بوشهرنیوز؛ از دیروز ۱۰ آذرماه ۹۸ نام نویسی از نامزدهای انتخابات مجلس یازدهم آغاز شد. در روز اول ۱۹ نفر برای کاندیداتوری در مجلس در چهار حوزه استان بوشهر ثبت نام کردند.

 

در این روز در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم بهرام نکیسا، ماشاالله کشوری، حسین لعیان، رقیه محمدی، عباس مینایی، خلیل افروشه، مهدی صادقیان، محمد رحیم علوی تبار و حسین حیدری نام نویسی کردند.

 

در حوزه دشتستان نیز محمدرضا دهقان فرد، حسن اسماعیلی، محسن بنافی و ابراهیم رضایی از جمله افرادی بودند که با حضور در فرمانداری این شهرستان نام خود را برای کاندیداتوری مجلس یازدهم ثبت کردند.

 

در حوزه دشتی و تنگستان هم علی زینبی، صمد سلامی، حسن مرادی و فرخ بنه گزی در فرمانداری دشتی حضور یافته و نام نویسی کردند.

 

در حوزه کنگان، دیر، جم و عسلویه نیز روز گذشته احمد باستان پیروز و طالب ابراهیمی با حضور در فرمانداری کنگان ثبت نام کردند.

 

امروز دومین روز نام نویسی از کاندیداهای مجلس یازدهم بوده و به نظر می رسد فرمانداری ها روز پرکاری داشته باشند.

 

با نگاهی به اسامی افرادی که طی ماه های گذشته در نشست های خصوصی و نیمه خصوصی برای کاندیداتوری در مجلس یازدهم ابراز تمایل کرده اند از امروز باید در انتظار حضور شخصیت ها و چهره های مطرح جریان های مختلف سیاسی اجتماعی در فرمانداری های چهار حوزه استان بوشهر برای نام نویسی باشیم.

 

دیروز یکی از مطرح ترین چهره هایی که در حوزه دشتی و تنگستان نام نویسی کرد علی زینبی، معاون اسبق سیاسی امنیتی استانداری بوشهر بود.

 

در حوزه دشتستان نیز دهقان فرد، کاندیدای دوره قبل این حوزه، حسن اسماعیلی، فرماندار دولت تدبیر و امید و ابراهیم رضایی که در ماه های اخیر نامشان بیشتر در رسانه ها شنیده می شد، ثبت نام کردند.

 

در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم نیز بهرام نکیسا از چهره های مطرح اصلاحات ثبت نام کرد.

 

از امروز نیز باید منتظر ثبت نام برخی چهره های شاخص و مطرح استان در چهار حوزه انتخابیه استان بوشهر باشیم.

 

حوزه بوشهر، گناوه و دیلم

در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم از امروز می بایست در انتظار افرادی مانند خدری، نماینده فعلی این حوزه و از افراد لیست امید، غلامعلی میگلی نژاد، نماینده اسبق بوشهر، گناوه و دیلم، عبدالکریم جمیری، نماینده سابق این حوزه، زینب اسماعیلی، یکی از کاندیداهای اصولگرای دوره قبل، ایمان عطارزاده، ناصر کرمی، مدیرکل دولت تدبیر و امید و افراز بهزادزاده که اخیرا خود را کاندیدای گام دوم انقلاب معرفی کرده است، بود.

 

دشتی و تنگستان

در دشتی و تنگستان نیز پس از نام نویسی علی زینبی از مطرح ترین چهره های این حوزه اکنون باید منتظر افرادی همچون شهریاری، نماینده کنونی دشتی و تنگستان، پورفاطمی، نماینده اصلاح طلب و پیشین این حوزه و کرمی، رییس سابق سازمان بازرسی استان بوشهر برای ثبت نام بود.

 

دشتستان

در حوزه دشتستان نیز انتظار می رود جوانشیر کدخداپور از مدیران اصلاح طلب و تدبیر و امیدی، سید مهدی موسوی نژاد، نماینده سابق و اصولگرای دشتستان و سعادت، نماینده کنونی و لیست امیدی این حوزه در دوره دهم با حضور در فرمانداری دشتستان ثبت نام کنند.

 

کنگان، دیر، جم و عسلویه

در حوزه کنگان، دیر، جم و عسلویه نیز گفته می شود حجت الاسلام موسی احمدی، نماینده سابق و اصولگرای این حوزه، سکینه الماسی، نماینده کنونی و لیست امیدی، عسکر جلالیان، نماینده اسبق این حوزه از امروز باید در فرمانداری کنگان حاضر شده و برای کاندیداتوری مجلس یازدهم نام خود را ثبت کنند.

 

باید منتظر ماند و دید در روز دوم نام نویسی ها کدام یک از چهره های شاخص چهار حوزه استان بوشهر با حضور در فرمانداری های استان نام خود را به عنوان کاندیدای مجلس یازدهم ثبت خواهند کرد؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان