کد خبر : 3896
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲
-

تا پایان روز چهارم؛

۶۴ نفر در حوزه‌های انتخابیه استان بوشهر نام نویسی کردند

۶۴ نفر در حوزه‌های انتخابیه استان بوشهر نام نویسی کردند
بوشهرنیوز: اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر گفت: مجموع ثبت نام نهایی داوطلبان تا پایان روز چهارم 64 نفر است که در مجموع 58 نفر مرد و 6 نفر زن هستند. ؛

به گزارش بوشهرنیوز؛ خسرو دهقانی در خصوص داوطلبین ثبت‌نام کننده در روز چهارم نام‌نویسی از کاندیداهای انتخابات مجلس در استان بوشهر، اظهار داشت: ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات مجلس  تا ۱۶ آذر از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ بعدازظهر ادامه دارد و در پایان چهارمین روز ثبت‌نام از داوطلبان ۱۷ نفر در چهار حوزه انتخابیه استان بوشهر ثبت‌نام کرده‌اند.

 

سرپرست اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر افزود: از این تعداد، ۳ نفر از حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم، چهار نفر از حوزه دشتستان، پنج نفر از حوزه دشتی و تنگستان و پنج نفر از حوزه انتخابیه کنگان، دیر، جم و عسلویه داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی‌شده‌اند.

 

وی افزود: مجموع ثبت‌نام نهایی داوطلبان تا پایان روز چهارم ۶۴ نفر است که در مجموع ۵۸ نفر مرد و ۶ نفر زن می‌باشند که از حوزه بوشهر، گناوه و دیلم ۲۶ نفر، حوزه کنگان، دیر، جم و عسلویه ۱۳ نفر، حوزه دشتی و تنگستان ۱۱ نفر و حوزه دشتستان ۱۴ نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

 

سرپرست اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر به فارس گفت: داوطلبان ثبت‌نام خود را به آخرین روز موکول نکنند چراکه زمان ثبت‌نام تا ۱۶ آذر بوده و قابل تمدید نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان