کد خبر : 3909
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰
-

با نگاهی به تصاویر منتشر شده؛

همگرایی که زینبی در دشتی و تنگستان ایجاد کرد

همگرایی که زینبی در دشتی و تنگستان ایجاد کرد
بوشهرنیوز: در جمعِ یاران و حامیان زینبی طیف های مختلف سیاسی اجتماعی و فرهنگی از هر دو شهرستان دشتی و تنگستان حضور داشته و معاون اسبق سیاسی امنیتی استانداری بوشهر توانسته است همه آن ها را به زیبایی زیرِ یک چتر قرار بدهد.؛

به گزارش بوشهرنیوز؛ ۱۰ آذرماه اولین روز نام نویسی نامزدهای انتخابات مجلس یازدهم بود.

 

چهره ها و شخصیت های مختلفی در چهار حوزه انتخابیه استان بوشهر در روز اول با حضور در فرمانداری های موردنظر نام خود را به عنوان کاندیدا ثبت کردند.

 

با احترام به همه نامزدهایی که در این روز در حوزه های مختلف نام نویسی کردند اما باید گفت در دشتی و تنگستان فضای انتخابات رنگ و بوی دیگری گرفت به طوری که اکثر وبسایت های خبری و همچنین شبکه های مجازی را تحت تاثیر قرار داد.

 

علی زینبی، مدیرکل سابق دفتر امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در روز اول با حضور در فرمانداری دشتی از حوزه دشتی و تنگستان نامزد انتخابات مجلس یازدهم شد.

 

با نگاهی به چهره ها و شخصیت هایی که در زمان ثبت نام زینبی را همراهی می کردند مشاهده می شود وی تا این لحظه توانسته است همگرایی بسیار مطلوبی در دو شهرستان دشتی و تنگستان ایجاد کند.

 

با نگاهی به تصاویری که در شبکه های مجازی از ثبت نام زینبی دست به دست می شود می توان دید که چهره ها و شخصیت های مختلفی از سیاسی گرفته تا فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و همچنین مدیران سابق استان وی را همراهی می کردند.

 

به بیان دیگر در جمعِ یاران و حامیان زینبی طیف های مختلف سیاسی اجتماعی و فرهنگی از هر دو شهرستان دشتی و تنگستان حضور داشته و معاون اسبق سیاسی امنیتی استانداری بوشهر توانسته است همه آن ها را به زیبایی زیرِ یک چتر قرار بدهد.

 

به نظر می رسد دشتی و تنگستان به ویژه چهره ها و نخبگان آن ها پس از سال ها توانسته اند با اتحاد و همگرایی مثال زدنی در کنار یکی از چهره های تاثیرگذار و ملی خود قرار بگیرند.

 

روندی که زینبی تاکنون در دشتی و تنگستان آغاز کرده است نویدبخش آینده بسیار روشنی برای این دو شهرستان مهم استان بوشهر است که امیدواریم این روند در سایر نقاط استان نیز تداوم یابد تا بسیاری از اختلافاتی که امروز در بین نخبگان و شخصیت های شهرستان های مختلف وجود دارد، کاهش یافته و استان بوشهر بتواند با همفکری، همکاری و همیاری نخبگانش در سطح ملی بدرخشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان