کد خبر : 4003
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۸
-

افرادی که در سال‌های ۹۲ و ۹۶ سنگ تمام گذاشتند، با رفتن روحانی موافق هستند!؛

استعفای روحانی؛ بازی جدید شکست‌خوردگان!

استعفای روحانی؛ بازی جدید شکست‌خوردگان!
بوشهرنیوز: استعفای روحانی بازی جدید تندروها و رادیکال‌های طرفدار رئیس جمهور است، افرادی که در مجلس و دولت کار نکرده و کارنامه ندارند و دیگر امید مردم به تدبیر آنها نیست، برای بقاء راه عملیات روانی را در پیش گرفته‌اند.؛

بوشهرنیوز- این روزها اخبار و توصیه‌های عجیب و غریبی از سوی طرفداران سابق دولت در مجامع عمومی مطرح می‌شود و آن را کش و قوس می‌دهند.

 

استعفای حسن روحانی بازی جدیدی است که از سوی برخی افراد اصلاح‌طلب در رسانه‌ها و روزنامه‌های همسو به راه افتاده است و اینگونه القا می‌کند که حسن روحانی باید استعفا دهد تا مشکلات و موانع حل و رفع شود.

 

این موضوع از چند جهت قابل بررسی است که در اینجا به صورت اختصار به بررسی آنها می‌پردازیم.

 

عباس عبدی یکی از افراد اصلاح‌طلب و حامیان روحانی در سال ۹۲ و ۹۶ در مصاحبه با نشریه اصلاح طلب گفته بود که مشکلات دارد بیشتر می‌شود و نیاز به تصمیم‌های جدی وجود دارد. روحانی باید استعفا دهد، حتی در سطح برخی از وزرا این موضوع مطرح شده است.

 

حتی در شانزدهم آذر ماه عبدی در روزنامه اعتماد نوشته بود که در هیچ دولت و حکومتی با این حد از تنش، نمی توان مدیریت را به درستی انجام داد، لذا باید انتخابات زود رَس ریاست جمهوری برگزار شود.

 

با استعفای نخست وزیران لبنان و عراق و اعتراضات و آشوب‌هایی که اتفاق افتاد که حتی منجر به این شد نوجوانی رو در میدان شهر به دار بیاویزند، حال سئوال این است آیا اصلاح طلبان با طرح استعفای روحانی به دنبال همین آشوب‌ها در سطح کشور هستند؟

 

آیا طرح کردن استعفای روحانی به دنبال فرار از پاسخگویی شش ساله از تصدی ریاست جمهوری هست؟

 

آیا این افراد که امروز پیشنهاد استعفای روحانی را سر می‌دهند همان افرادی نیستند که در سال ۹۲ و ۹۶ برای حمایت از روحانی سنگ تمام گذاشتند و از هیچ تلاش کوششی دریغ نکردند.

 

باید به این افراد گفت که دولت حتما باید تا آخرین روز بماند تا مسئول تمام بی‌تدبیری و ناکارآمدی‌ها باشد با مسئله طرح استعفا به دنبال این هستند که از بار مسئولیت شانه خالی کنند.

 

رئیس جمهور و دولتمردان و حامیان آنها باید تا ته خط بمانند و مسئولیت این اقدامات نابخردانه و عقب راندن کشور در زمینه های مختلف و پدید آمدن وضعیت بد اقتصادی و معیشتی را گردن بگیرند.

 

آیا مطرح کردن این طرح برای باج خواهی از نظام و برای برجام های بعدی است؟

 

اگر اینطور است که تیر آنها سخت به خطا رفته است چرا که مردم آگاه هستند و متوجه شدند که چه کسانی دنبال معیشت و رفاه و اقتصاد مردم هستند و چه کسانی به دنبال منافع شخصی و حزبی و موج سواری بر مشکلات هستند.

 

استعفای روحانی بازی جدید تندروها و رادیکال‌های طرفدار رئیس جمهور است، افرادی که در مجلس و دولت ‎کار نکرده و ‎کارنامه ندارند و دیگر امید مردم به تدبیر آنها نیست، برای بقاء راه عملیات روانی را در پیش گرفته‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان