کد خبر : 4073
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸
-

شهرداری ماهشهر دنبالِ خلق شگفتی مقابلِ سرخپوشان/مصاف نمایندگان اولین ها با یکدیگر

شهرداری ماهشهر دنبالِ خلق شگفتی مقابلِ سرخپوشان/مصاف نمایندگان اولین ها با یکدیگر
بوشهرنیوز: باید دید دیدار شاهین شهرداری بوشهر با تیم نفت مسجدسلیمان که هر دوی آن ها از شهرهای اولین های کشور محسوب شده و این بار در مسجدسلیمان به مصاف یکدیگر می روند، چگونه خواهد بود؟؛

بوشهرنیوز- رقابت‌های جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) فصل ۹۹-۹۸ به ایستگاه یک چهارم نهایی رسید و در این مرحله، دو مسابقه روز دوشنبه برگزار خواهد شد.

 

مسابقه استقلال و سپاهان به دلیل آلودگی شدید هوای تهران لغو شد. مسابقه تراکتورسازی تبریز و مس کرمان هم زمان برگزاری‌اش هنوز اعلام نشده است.

 

اما در رقابتی دیگ، سرخپوشان پایتخت میهمان شهرداری ماهشهر هستند، رقابتی که از آن به عنوان صعود راحت پرسپولیس یا خلق شگفتی توسط شهرداری ماهشهر نام برده می‌شود.

 

شهرداری ماهشهر تیم دسته دومی است که مهدی پاشازاده بازیکن اسبق استقلال هدایت آن را برعهده دارد. روی کاغذ همه شانس پیروزی را به پرسپولیس می دهند.

 

تیمی که قهرمان فصل گذشته جام حذفی است و سه دوره متوالی هم قهرمان لیگ برتر شده قاعدتا نباید مشکلی مقابل تیم دسته دومی داشته باشد، بازیکنان دو تیم از نظر کیفیت به هیچ عنوان قابل قیاس نیستند.

 

پرسپولیس بازیکنان ممتازی چون مهدی ترابی، وحید امیری، سید جلال حسینی، شجاع خلیل زاده، احمد نورالهی، محمد انصاری و… در اختیار دارد اما در آنسوی میدان بازیکنی در این سطح دیده نمی شود.

 

با این حال جام حذفی جام شگفتی هاست. سرخپوشان پایتخت به خوبی این مسئله را می دانند. بازیکنان و هواداران پرسپولیس هنوز شکست تلخ و تاریخی مقابل قشقایی شیراز که آن زمان تیم دسته دومی بود را به یاد دارند. قطعا کالدرون هم می داند اگر حریف را دستکم بگیرد ممکن است خودش و پرسپولیس غافلگیر شوند.

 

شهرداری ماهشهر برای این مسابقه سراسر انگیزه هستند و با تمام وجود مقابل پرسپولیس بازی خواهند کرد تا فوتبال ایران آنها را بهتر و بیشتر ببیند.

 

این مسابقه ویترینی برای دیده شدن بازیکنان شهرداری ماهشهر است و همین مساله کار پرسپولیس را در شهر آبادان که آن را برزیل ایران خطاب می کنند سخت تر خواهد کرد.

 

باید دید در شهر عشق فوتبالی های برزیل ایران شگفتی رقم می خورد یا پیش بینی کارشناسان فوتبال درست از کار در می آید پرسپولیس راحت به نیمه نهایی جام حذفی صعود خواهد کرد.

 

اما در رقابتی دیگر، نفت مسجد سلیمان باید به مصاف شاهین شهرداری بوشهر برود، نفت مسجدسلیمان نیم فصل اول لیگ را بدون باخت پشت سرگذاشت اما هفته قبل مقابل تراکتور اولین شکست فصل خود را تجربه کرد.

 

از سویی دیگر نفت مسجدسلیمان درگیر مشکلات مالی است به طوری که مهدی تارتار سرمربی تیم اعلام کرده خواهان جدایی از تیمش است.

 

شاهین شهرداری بوشهر هم شرایطش در نتیجه گیری اصلا مناسب نیست. شاهین نیم فصل را بدون برد پشت سر گذاشته! با ۳۳ گل خورده ضعیف ترین خط دفاع لیگ را در اختیار دارد و با ۸ گل زده ضعیف ترین خط حمله لیگ را صاحب است.

 

باید دید دیدار شاهین شهرداری بوشهر با تیم نفت مسجدسلیمان که هر دوی آن ها از شهرهای اولین های کشور محسوب شده و این بار در مسجدسلیمان به مصاف یکدیگر می روند، چگونه خواهد بود؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان