کد خبر : 4083
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳
-

امام جمعه خرمشهر عنوان کرد:؛

مسئولین خرمشهر باید پاسخ بی تدبیری های خود را بدهند

مسئولین خرمشهر باید پاسخ بی تدبیری های خود را بدهند
بوشهرنیوز: وی با تاکید بر اینکه در مشکلات به وجود آمده تقصیراتی مشاهده می‌شود، اظهار کرد: امروز تمام فرمانداران، شهرداران، نمایندگان، شوراهای شهر سابق و فعلی خرمشهر و سازمان منطقه آزاد اروند باید پاسخ این بی‌تدبیری‌ها را بدهند.؛

به گزارش بوشهرنیوز؛ حجت‌الاسلام محمد جواد عادلپور امام جمعه خرمشهر در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، با اشاره به بارندگی شدید در روزهای اخیر و مشکلات پیش آمده، اظهار کرد: در روزهای گذشته خرمشهر باران شدیدی را تجربه کرد و بنا به گفته کارشناسان، بارانی که سهم ۶ ماه بود، در چند ساعت بارش کرد.

 

وی عنوان کرد: از همه مسئولان و مدیران که از همان ابتدا وارد میدان شدند تا در شهرستان مشکلات زیادی رخ ندهد، تشکر و قدردانی می‌کنم. همچنین از صدا و سیما و رسانه‌ها به خاطر منعکس کردن مشکلات مردم سپاسگزارم.

 

امام جمعه خرمشهر گفت: در خرمشهر ما مشکل زیرساختی داریم، ما در شهرستان شبکه دفع آب‌های سطحی نداریم و از طرفی شبکه فاضلاب یا قدیم و فرسوده یا ناقص اجرا شده و در آن لایروبی انجام نگرفته است که با بارش باران، دچار بحران می‌شویم.

 

عادلپور با اشاره به مشکل به وجود آمده در منطقه کوی بهروز، عنوان کرد: متاسفانه مدیریت بحران استان خوزستان با توجه به مشکلات فراوان به وجود آمده، حضور نداشت و این مایه تأسف است.

 

وی با تاکید بر اینکه در مشکلات به وجود آمده تقصیراتی مشاهده می‌شود، اظهار کرد: امروز تمام فرمانداران، شهرداران، نمایندگان، شوراهای شهر سابق و فعلی خرمشهر و سازمان منطقه آزاد اروند باید پاسخ این بی‌تدبیری‌ها را بدهند.

 

امام جمعه خرمشهر گفت: نماینده باید پاسخ دهد که آیا در این سال های اخیر بودجه و اعتباری در این زمینه بوده یا خیر آیا بر بودجه‌ها و اقدامات نظارت وجود داشته یا خیر، مدعی‌العموم باید منصفانه وارد عمل شود و حق مردم را بگیرد.

 

وی افزود: انسان آتش می‌گیرد زمانی که می‌بیند مردم در حال رنج هستند اما با این وجود با نجابت رفتار می‌کنند، نظام مقصر نیست بلکه تمام دولتمردان و مسئولان باید در این رابطه پاسخ بدهند.

 

عادلپور خطاب به استاندار خوزستان گفت: مناطق بحران‌زده در خرمشهر خسارت دیدند، وسایل مردم آسیب دیده و باید خسارت اینها داده شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان