کد خبر : 4118
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴
-

جزییاتی از دستگیریِ کارکنانِ شهرداری بوشهر به اتهام اختلاس

جزییاتی از دستگیریِ کارکنانِ شهرداری بوشهر به اتهام اختلاس
بوشهرنیوز: دادستان عمومی و انقلاب استان بوشهر بابیان اینکه پرونده در شعبه هفتم دادگستری بوشهر تشکیل‌شده است، گفت: این پرونده هنوز در مرحله تحقیقات مقدماتی است و در حال حاضر نمی‌توان اسامی را اعلام نمود.؛

به گزارش بوشهرنیوز؛ علی حسن‌پور با اشاره به اختلاس صورت گرفته در شهرداری بوشهر اظهار داشت: روز سوم دی‌ماه بر اساس دستور قضایی تعداد هشت نفر از کارکنان شهرداری بوشهر به اتهام اختلاس دستگیر و پس از تفهیم اتهام در خصوص اختلاس برای بازجویی در اختیار اداره اطلاعات قرار گرفتند.

 

دادستان عمومی و انقلاب استان بوشهر بابیان اینکه پرونده در شعبه هفتم دادگستری بوشهر تشکیل‌شده است، گفت: این پرونده هنوز در مرحله تحقیقات مقدماتی است و در حال حاضر نمی‌توان اسامی را اعلام نمود.

 

حسن‌پور در خصوص شایعه دستگیری شهردار و اعضای شورای شهر بوشهر، به فارس گفت: این مطالب شایعه‌ای بیش نیست و هنوز نمی‌توان درباره این موضوعات اظهارنظر کرد؛ مردم از گمانه زنی‌ها پرهیز کنند و نتیجه نهایی از سوی دستگاه قضایی اعلام می‌شود.

 

دادستان عمومی و انقلاب استان بوشهر بابیان اینکه اختلاس صورت گرفته مشخص نشده، گفت: دستگاه قضایی برای مبارزه با فساد خط قرمزی ندارد و در هر دستگاه یا نهادی فسادی وجود داشته باشد، دستگاه قضایی ورود پیدا می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان